Kenteken Afplakken

Groen

Die hard MF'er
14 apr 2004
600
1
Veenendaal
Weet iemand wat de gevolgen zijn als je daarmee gepakt wordt.
Twee cijfers of twee letters afplakken met bv. Tape.

Niet lulle van lekker door rije. Nee je staat voor het stoplicht en een Juut heeft je ongemerkt te pakken.

Boete. ? hoe hoog.

Laat het maar eens horen.
 
:Z :Z :Z
Dit onderwerp schijn ik drie keer per week tegen te moeten komen geloof ik.
|(
:Z :Z :Z
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP :Z

Als agent in een slechte bui is kost het je 450.00 euro's of zoiets en je krijgt een aantekening op je strafblad, dit alles onder het motto afplakken is opzettelijk en dus een misdrijf.
Als agent net ff heeft liggen pompen en misschien wat blijder gestemd is, dan kost het je 65 euro's, onder het motto het plakbandje is er tegen aan gewaaid |( en dus is het een overtreding.
En als agent nog klaargekomen is ook en dus euforisch gestemd is, dan kost het je misschien wel helemaal nix, onder het motto iemand heeft je willen naaien en dus vindt de agent jou super zielig en geeft hij jou geen bon.
 
geniale oplossing, je plakt 2 van de 6 tekens af. word je geflitst dan zullen ze bij de RDW zeker niet zo slim zijn om het met de 4 andere te proberen icm met het type motor? is je tape op ofzo?
 
Hij denkt misschien dat het tarief per afgeplakte letter oploopt of zo????? |( |(
 
Hou nou op straks begint die een topic wat kost het om met een afgeplakte motor rond te breien..
 
ik heb trouwens vernomen uit minder betrouwbare bronnen dat het zo'n 375.00 euro is....
 
Je kunt beter je plaat er gewoon helemaal afhalen, dan kun je tenminste nog tegen oom agent (goed- of slecht gemutst) het verhaal ophangen dat je hem verloren bent.

Potverdikkie, geen plaat? Hee toen ik thuis wegreed zat ie er nog gewoon op. Zeker losgetrild, dat is balen. Sorry meneer de agent, daar baal ik nou ook van als een stekker, moet ik warempel een nieuwe plaat gaan kopen. Behoorlijke schadepost, arme ik.

Lijkt me gunstiger voor de boete.
 
beetje modder erop smeren en ook op je motor, geen kenteken en het is dan een overtreding dus 65 euri of nix als je geluk hebt.
 
Je kunt beter je plaat er gewoon helemaal afhalen, dan kun je tenminste nog tegen oom agent (goed- of slecht gemutst) het verhaal ophangen dat je hem verloren bent.

Potverdikkie, geen plaat? Hee toen ik thuis wegreed zat ie er nog gewoon op. Zeker losgetrild, dat is balen. Sorry meneer de agent, daar baal ik nou ook van als een stekker, moet ik warempel een nieuwe plaat gaan kopen. Behoorlijke schadepost, arme ik.

Lijkt me gunstiger voor de boete.


:^

Lijkt me idd het meest verstandig als je em er dan toch afhaalt
 
Als ik zo zijn topics lees kan die beter op het circuit gaan rijden, dan hoef je em ook niet weg te klappen of af te plakken..
 
ohja, mocht je de truc met de modder uit willen halen, zorg dan de de rest van je fiets niet al te veel glimt :P
 
Weet iemand wat de gevolgen zijn als je daarmee gepakt wordt.
Twee cijfers of twee letters afplakken met bv. Tape.

Niet lulle van lekker door rije. Nee je staat voor het stoplicht en een Juut heeft je ongemerkt te pakken.

Boete. ? hoe hoog.

Laat het maar eens horen.

Zielig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan