Kenteken +flits = boete not me!

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Oke, ik ga binnenkort motor rijden.
Nu heb ik geen zin in boetes
En iedereen rijd wel eens te hard met zijn motor bike.
De boetes zijn belachelijk hoog en het kan zelfs je motor kosten.
Nu wil ik een effectieve manier bedenken om mijn kenteken plaat zo te krijgen dat ik geen post thuis krijg van de uitzuigers.
dus dubbelvouwen en dat soort dingen begin ik niet aan.
Heb wel eens gehoord van een plastic plaat die je over je kenteken heen doet.
Flits en het kenteken is vaag en onherkenbaar.
Ik weet dat ze in amerika te koop zijn maar dat is mij tever.
Iemand ideeen?
En hoef geen idee te horen van aan mijn snelheid houden want die had ik zelf al bedacht :)
 
Dus ik kan stoppen met oefenen.

Was na mijn eerste boete voor een omgebogen kenteken op zoek naar een andere methode.

En ik nog tegen die blauwe gezegd dat het kwam omdat ik een wheelie had gemaakt.(die smoes had ie al vaker gehoord)
Toch nog een aardige man geweest heeft mij alleen voor m'n kenteken beboet. :}
 
En over die principe's....ja, ik hou er, net als jullie, rekening mee dat er mensen zijn die meelezen....en ik zal dus soms ergens niet op reargeren of niet het achterste van m'n tong laten zien omdat het eventueel via mijn werkgever weer terug komt bij me.....En da's niet hypocriet of wat dan ook, jongens uit de computerwereld/racewereld/ontwikkelingswereld zullen ook niet overal alles over hun laatste projecten kunnen vertellen en/of overal over kunnen praten zonder daar later door hun werkgever op aangesproken te gaan worden.....denk ik zo...

Ik geef je ook groot gelijk hoor! Dat er geen legale manier bestaat dat wist ik ook al wel, ben op zoek naar de minst opvallende!
 
Terug
Bovenaan Onderaan