Kenteken genoteerd en nu?

8-) Ik denk dat je haar verkeerd begrepen hebt, ze wil je motor kopen en een
proefrit maken, ze heeft foto gemaakt voor de kleur, want ze wil geen groene maar een rode
, daarom wijst ze op die stoplichten.

denk ik :Y
 
Maar iets later komt ze terug en wijst ze op der telefoon dat ze m'n kenteken genoteerd heeft oid.

:') triest wijf.
Ze kan er niks mee, hoogstens een klacht indienen bij de politie die er dan ook niks mee doet. Maar dat machtsgevoel dat zij lekker je kenteken heeft opgeschreven doet haar vooral goed.
Tenzij je natuurlijk elke dag dit soort notities laat binnenkomen gebeurd er niks mee.
Gewoon lekker gaan rijden, laat maar lekker janken.
 
Er is wel een systeem bij "mijn politie"waarbij je kenteken en verhaal kunt doen. Niet direct grond voor juridische actie's. Maar als je echt een rijstijl zou hebben waarbij er meerdere meldingen binnenkomen over je, dragen ze de zaak aan voor een videowagen. Ik heb dit 5 maanden terug eens gebruikt met iemand die mij op de motor opzettelijk afsneed bij 100 km/u. Ik boos en geschrokken natuurlijk. Bleek ik de derde te zijn met meldingen agressie rijgedrag over dit kenteken. De reactie kwam serieus over en had niet de indruk dat het bij woorden bleef.

link

Dat doen ze bij iedereen die met dit soort shit aan komt zetten.
Het zou beter zijn eens bij jezelf te rade te gaan waarom je werd afgesneden.

Niet dat ik afsnijden goedkeur, en vaak is er wel een oorzaak bij jezelf te zoeken.
Denk maar aan alle mensen die maar zeuren dat ze toch zo vaak rechts worden ingehaald, en dan mogelijk nog worden gesneden ook.
 
en dan nog.........haar woord tegen dat van jou........

er lopen meer gekken los dan dat er opgesloten zitten.......Lekker gaan slapen hoor, gaat niks maar dan ook niks gebeuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan