Kenteken ingeleverd, opnieuw aanvragen????

Je bedoelt dat de vorige eigenaar je een motor heeft verkocht zonder kenteken?
Ik ben bang dat je dan pech hebt.

Ik ken iemand die weer iemand kent en die heeft gehoord dat een bekende nog een kenteken van een 750 heeft,.... 8-) 8-) 8-)
Ik zou eens eerst de RDW raadplegen, je kan ze ook mailen.
Als dat niet lukt kan je nog altijd de andere weg kiezen.
 
Je bedoelt dat de vorige eigenaar je een motor heeft verkocht zonder kenteken?
Ik ben bang dat je dan pech hebt.

Ik ken iemand die weer iemand kent en die heeft gehoord dat een bekende nog een kenteken van een 750 heeft,.... 8-) 8-) 8-)
Ik zou eens eerst de RDW raadplegen, je kan ze ook mailen.
Als dat niet lukt kan je nog altijd de andere weg kiezen.

Oja, zo'n kenteken he.. is dat voor leuk geld te koop?
 
Als jij een frame weet hou ik me aanbevolen..

maare, hij heeft de kentekenplaat wel.. maar heeft papieren opgestuurd.. dus kenteken zal wel zijn vernietigd..

zal morgen eens bellen..

Nee, helaas een los frame weet ik niet, wel een los kenteken, Belasting vrij en volgens mij van voor '78 dus blauwe plaat.
Wat is zoiets waard? geen flauw idee.
 
wat zoiets waard is ? €50 to €100 .. maar je kan je kenteken wel terug krijgen.. opnieuw keuren wel noodzakelijk kosten €125 .. kan je wel alles laten zitten ;)
 
wat zoiets waard is ? €50 to €100 .. maar je kan je kenteken wel terug krijgen.. opnieuw keuren wel noodzakelijk kosten €125 .. kan je wel alles laten zitten ;)

Ding ligt in onderdelen uit elkaar.. dus niet echt handig om overnieuw te keuren..
dan moet ik em ook nog volgens de regels opbouwen, was nou net niet de bedoeling..

Voor 50 euro een kenteken? Dan moet ik dus alleen het framenummer overslaan?
 
Ding ligt in onderdelen uit elkaar.. dus niet echt handig om overnieuw te keuren..
dan moet ik em ook nog volgens de regels opbouwen, was nou net niet de bedoeling..

Voor 50 euro een kenteken? Dan moet ik dus alleen het framenummer overslaan?
nou voor €50 krijg je in de meeste gevallen het frame er wel bij hoor !
 
nou voor €50 krijg je in de meeste gevallen het frame er wel bij hoor !

Oke, dit is de situatie:

Motor die ik kan kopen ligt totaal uit elkaar, kentekenpapieren zijn naar de RDW gestuurd. Ik weet helaas het kenteken nog niet, anders kan de RDW nakijken of ik de papieren terug kan krijgen..

Als ik nou ergens een frame met papieren vandaan kan halen voor +/- 50 euries, zoals jij zegt dan ben ik helemaal gered zonder moeilijkheden.

heb jij nog een frame liggen dan met papieren?

Kan we een kenteken van een 78'er krijgen, maar dan zonder frame.. schiet dus niet echt op....
 
Ik heb nog even een 78 K7 frame liggen met papieren, maar die is door de middenbok heen gezakt. Moet dus eigenlijk iets aan gelast worden, frame is verder goed en gecoat. Wilde het eigenlijk een dezer dagen weggooien, dus wat mij betreft mag je het ook gratis op komen halen.
 
Ik lees net in een ander topic dat het om een KZ gaat, deze hebben een ander blok dan de K7, en ik denk ook een iets ander frame... Dus dan heb je aan mijn frame niets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan