Kenteken KTM GS600 '89 75 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Te koop,

Los kenteken van een KTM GS600 1989.

Kentekenplaat, kentekenpapieren en een plaatje met framenummer in geslagen staat om op je balhoofd te schroeven.

Prijs 75 euro.




Foto-T8VM6OTZ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je er mee kunt volstaan om het plaatje met het framenummer op een ander frame te schroeven.
Het framenummer moet in je balhoofd (of andere plaats) zijn ingeslagen.
Dit vind je terug op je kentekenbewijs.
Een plaatje op je frame voldoet niet aan het criterium (eis): "ingeslagen".

Een motorfiets zonder "frameplaatje" maar wel met origineel ingeslagen framenummer is geen probleem.

Een motorfiets met een "ander frameplaatje" en een oorspronkelijk framenummer (al dan niet weg geslepen) wordt een probleem!

Ik zou er niet gerust op zijn om een dergelijke "transplantatie" toe te passen.
(tenzij je het oorspronkelijke frame er bij zou leveren om er zeker van te zijn dat er geen twee frames in NL rondrijden)

Stel dat het oorspronkelijke frame nog (als crosser) in gebruik is, en er gebeurt wat mee (en het wordt een onderzoek) dan staan ze bij mij op de stoep aan de hand van het framenummer.
Los van dat probleem mag ik waarschijnlijk ook nog uitleggen hoe ik mijn eigen motorfiets heb "omgetoverd".

Ik zeg: "niet doen"!
 
Zeg moraalridder, dit is een advertentie topic en geen discussie topic.
De eventuele koper weet natuurlijk zelf ook wel dat dit niet officieel is maar daar gaat het hier niet om.
Omkatten gebeurt zo veel bij crossers of motoren, of je dat doet is je eigen keuze.

Dus te koop, kenteken + papieren en framenummer.

PS. dat nummerplaatje is een ijzeren plaatje waar het framenummer in geslagen staat, dit schroef je over je framenummer en ziet er netjes uit.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je mij een moraalridder noemt.
Waarschijnlijk is deze typering je ingegeven dat omdat jij de gevolgen van je handelen niet kunt overzien.

Op MF kun je inderdaad adverteren en discussiëren.

Voor zover ik weet is het Motor-Forum niet bedoeld om frauduleuze praktijken te entameren dan wel daartoe aan te zetten.

Het omkatten van motoren is een illegale handeling.
(ook als het er netjes uitziet) ;)

Vraag jij een slotje aan? (of moet ik het doen?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan