Kenteken onder aan uitlaat bij CBR600RR 2003

19 aug 2010
3
0
Nunspeet
Hallo,

ik heb een Honda CBR600RR uit 2003 en heb er van het weekend een Leovince uitlaat onder gezet.
Nu heb ik nog een probleem,
Me oude kentekenplaat houder vind ik niet mooi en wil alleen het kenteken nog maar onder de uitlaat hebben hangen als deze :

Maar hoe maak ik dit op die manier aan de steun van de uitlaat ?

Iemand ??
full
 
Anders zoek je even iemand op in het 600rr topic die een soortgelijk uitlaatsysteem heeft, en dan vraag je het aan hem/haar. *D

Ikzelf heb geluk gehad met mijn Laser X-treme onder de blade... ik kon gewoon de pijpjes omdraaien en dan kon ik daar iets aan bevestigen. (zelf gemaakt dat wel) :+

1269687033-660.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar komt de kentekenplaatverlichting dan te zitten?
O-)

zeg, had jij geen mf-sticker op je fazert-ploat? :+


natuurlijk moet er een lichie boven....

zet je de houder toch vast met deze:
foto.aspx


bijvoorbeeld bij motozoom voor nog geen tientje: 70023062
letop dis de blauwe..... en da magnie
 
Laatst bewerkt:
Nou moet ik zeggen dat ik niet veel tot nooit in het donker rijd dus een lampje een rode reflector maken me niet zoveel uit haha.
Heb het liest die kont zo strak mogelijk. Maar niemand heeft dus een eigenhandig maniertje om dat zo te maken ??
 
jawel.
maar als je dat hier moet vragen heb ik weinig hoop dat je genoeg eigen fantasie bezit om het zelf te realiseren.....

men nemen een stukje metaal van 1 a 2mm dik. ongeveer 5 x 2,5 cm qua formaat... buigt dit precies middendoor in een hoek van 35 graden... ongeveer...
monteer dit met een boutje en een moertje aan de reeds aanwezige beugel... en monteer op de andere zijde de plaat...voila... zomaar een montagesuggestie....


kom op zeg... je wil die plaat onder je uitlaat hebben hangen. dan kijk je toch ff zelf waar je montageplaats heb en fabriceer je wat?

als je echt zou willen dat je concreet een idee geoppert kreeg post je ff een plaatje van je eigen motor... hoe verwacht jij dat ik kan zeggen hoe en wat als ik niet een kan zien wat voor beugeltje je bijvoorbeeld hebt...

dus jouw vraag: "hoe monteer ik mn kenteken onder mijn demper?"
word beantwoord met mijn antwoord: ""met een beugeltje"

suc6 :W
 
Laatst bewerkt:
Ben blij dat je hier op dit forum zo vriendelijk wordt geholpen. Had gewoon de vraag gestelt met de bedoeling dat iemand dit vaker had gedaan en misschien een klein voorbeeldje had maar goed weet voldoende.

Nogmaals vriendelijk bedankt
 
Ben blij dat je hier op dit forum zo vriendelijk wordt geholpen. Had gewoon de vraag gestelt met de bedoeling dat iemand dit vaker had gedaan en misschien een klein voorbeeldje had maar goed weet voldoende.

Nogmaals vriendelijk bedankt

je steld de vraag nu toch duidelijk anders als in eerste instantie... maar evengoed kunnen maar weinig mensen je verder helpen op die manier...

je wil iets wat custom made moet zijn.... dan zul je ook zelf aan de slag moeten ook....
 
Terug
Bovenaan Onderaan