Kenteken opvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwatbe

Rookie
25 sep 2006
1
0
nijmegen
He hoi,

Heb hier al een aantal posts gelezen over het opzoeken van een adres bij een kenteken. Ik zoek namelijk een adres en iemand die dat voor mij kan nagaan, iemand die werkt bij een verzekeringskantoor of autodealer of zo. Ik heb er geen kwaad mee in de zin; heb namelijk iemand leren kennen en weet niks van diegene; wellicht dat er zo verandering in de zaak kan komen!

Alvast bedankt voor een ieder die dit leest en wil reageren. :)

M.vr.gr.

Jelmer
 
He hoi,

Heb hier al een aantal posts gelezen over het opzoeken van een adres bij een kenteken. Ik zoek namelijk een adres en iemand die dat voor mij kan nagaan, iemand die werkt bij een verzekeringskantoor of autodealer of zo. Ik heb er geen kwaad mee in de zin; heb namelijk iemand leren kennen en weet niks van diegene; wellicht dat er zo verandering in de zaak kan komen!

Alvast bedankt voor een ieder die dit leest en wil reageren. :)

M.vr.gr.

Jelmer

Volgens mij mag dit niet helemaal. Je kan er ook kwade bedoelingen mee hebben ook al heb je dat niet...
 
He hoi,

Heb hier al een aantal posts gelezen over het opzoeken van een adres bij een kenteken. Ik zoek namelijk een adres en iemand die dat voor mij kan nagaan, iemand die werkt bij een verzekeringskantoor of autodealer of zo. Ik heb er geen kwaad mee in de zin; heb namelijk iemand leren kennen en weet niks van diegene; wellicht dat er zo verandering in de zaak kan komen!

Alvast bedankt voor een ieder die dit leest en wil reageren. :)

M.vr.gr.

Jelmer
Via een "legale" weg gaat het je niet lukken, een bevriende politieagent kan wel s wat voor je checken, maar als ze erachter komen kan hij wel in de problemen komen.
 
bel eens met de RDW. In het verleden kon je een verzoek plaatsen bij de RDW tegen betaling van toendertijd iets van 15 florijnen. De eigenaar v/h kenteken werd dan door de RDW benaderd met de vraag of hij bezwaar heeft tegen doorgifte van zijn gegevens. De RDW verstrekte geen gegevens van de aanvrager. Denk niet dat een Baksteen zoiets zal doen. Ze worden voor minder gewieberd. :]
 
Om je nou voor zo'n vraag aan te melden op een motor-forum :?
Denk dat je beter de TROS een mailtje kan sturen.

Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn gegevens aan een wild vreemde geeft die zich voor de gelegenheid aanmeldt op een forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan