Kenteken plaat kwijt

Gratis tanken bij een motor lijkt mij niet echt interessant, voor een overval wordt ook de motor mee genomen om daarna in de fik te steken.
( Heb dit topic toch als bewijs:+)
Wat dacht je van even 200+ over de A2 door de trajectcontrole? De camera's zien het kenteken, en ga jij maar bewijzen dat jij de bestuurder op dat moment niet bent. Als ik levensmoe was en ik vond een kenteken van zou ik dit veel leuker vinden dan tanken of een overval. :9
 
Wat is het probleem eigenlijk om een voertuig te kopen met een 1,2,3.. op het kenteken?

Het ziet er niet uit.

Ik heb serieus auto's laten staan omdat er een duplicaatcode op het kenteken zit.

Als ik +/- 10k aan een auto uit geef, van mij eigen spaargeld, moet alles ook naar m'n zin zijn.

Uiteraard zal het de overgrote meerderheid niks uitmaken.
 
Het ziet er niet uit.

Ik heb serieus auto's laten staan omdat er een duplicaatcode op het kenteken zit.

Als ik +/- 10k aan een auto uit geef, van mij eigen spaargeld, moet alles ook naar m'n zin zijn.

Uiteraard zal het de overgrote meerderheid niks uitmaken.

Ik heb ze er nooit echt om laten staan, maar heb me er wel serieus aan gestoord. Gek eigenlijk hé ...

Dit is trouwens een leuk boek dat je wat inzichten kan geven over waarom we er op zo'n gekke manier mee omgaan. We zijn gekke beestjes, mensen.
 
Ik heb 6 jaar met een witte plaat gereden... Nu een 1tje Toen moest je nog allemaal instanties af, ik heb wel aangifte gedaan indertijd... Dan moest je een procedure door en mocht je tijdens die procedure met een witte plaat rijden... Procedure nam in mijn geval 6 jaar :Y
 
Wat is het probleem eigenlijk om een voertuig te kopen met een 1,2,3.. op het kenteken?
Tis minder mooi. Ik rij ook rond met een 1tje. Had ik ook liever niet gehad. Nu wel een mooi verhaal aan overgehouden.
 
Ik heb 6 jaar met een witte plaat gereden... Nu een 1tje Toen moest je nog allemaal instanties af, ik heb wel aangifte gedaan indertijd... Dan moest je een procedure door en mocht je tijdens die procedure met een witte plaat rijden... Procedure nam in mijn geval 6 jaar :Y

Hardlopers zijn doodlopers. En bovendien; hun regels, niet de mijne, dus chillaaaaaax ...
 
Had tijdje geleden hetzelfde. Zou de volgende dag op vakantie gaan, gelukkig was er een zaak in de buurt die er ter plekke een kon persen. 20,-eu ongeveer, zat nieuwe kentekenplaathouder bij.
 
Als je een motor inruilt met een 2tje voor een ander( b.v een nieuwe)
Wedden dat je voor je inruiler minder krijgt
Of hij haalt z’n neus of wenkbrauw op :?
 
Ik werd bij een "automatische gerichte kentekencontrole" met mijn bus van de straat gehaald omdat ik herkend werd met kenteken 31-VJK-55
Moest ik Bromsnor gaan vertellen dat het niet klopte, het was 3-VJK-55 maar die klerezooi leest die 1 mee als je zo langzaam rijdt als ik
 
Het ziet er niet uit.

Ik heb serieus auto's laten staan omdat er een duplicaatcode op het kenteken zit.

Als ik +/- 10k aan een auto uit geef, van mij eigen spaargeld, moet alles ook naar m'n zin zijn.

Uiteraard zal het de overgrote meerderheid niks uitmaken.

Waar is dat "I'm with Stupid" icoontje gebleven, als je hem nodig heb..

Laatst nog gehad.
Gekeken naar een leuk speeltje.
Prijs wat aan de hoge kant, en een 1tje op de plaat.
Dus maar niet gedaan.
Gewoon het idee van het 1tje...



Verder wel weer wat geleerd hier.
Kreeg pas dus ook te horen dat er nog steeds een (bv) 1tje op de plaat komt als je wat kwijt raakt
(jup, zelfde tijdstip als "Gekeken naar een leuk speeltje").
Wist dus niet dat het alleen bij verlies van plaat was/is.
 
Waar is dat "I'm with Stupid" icoontje gebleven, als je hem nodig heb..

Laatst nog gehad.
Gekeken naar een leuk speeltje.
Prijs wat aan de hoge kant, en een 1tje op de plaat.
Dus maar niet gedaan.
Gewoon het idee van het 1tje...



Verder wel weer wat geleerd hier.
Kreeg pas dus ook te horen dat er nog steeds een (bv) 1tje op de plaat komt als je wat kwijt raakt
(jup, zelfde tijdstip als "Gekeken naar een leuk speeltje").
Wist dus niet dat het alleen bij verlies van plaat was/is.

:^
 
+1
Snap echt niet dat mensen zich druk kunnen maken over zo'n extra cijfertje:X

Ik vind het een beetje irritant, maar zou er geen auto/motor voor laten staan. Maar bij 2 identieke voertuigen zou ik toch gaan voor degene zonder het 1tje. Maar dat is voor iedereen persoonlijk. Als anderen zich daar druk om maken doet dat jou toch geen pijn?

Ik hoop dat het mij ook niet zo veel doet...
Kom er net vanmorgen achter dat mijn plaat ook weg is. |(

Volgende plaat zowel schroeven als royaal insmeren met polymax. Kleine kans dat ie dan ooit nog loskomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan