Kenteken plaat verloren MY-64-GG

motorex

MF veteraan
18 jun 2011
2.135
3
Gorinchem/Leerdam
Goedemiddag,


Ik ben net mijn kentekenplaat verloren op de A2 tussen Zaltbommel en Best ;(

Zat een MF sticker op.

Ik en mijn vader hebben nog een rondje gereden maar konden niks vinden.

Mijn vraag is wat ik nu moet doen? Morgen met de RDW bellen of even langs gaan?
Hoe lang duurt het? En hoeveel kost het?

Gr Motorex.
 
Het is een feit, dat in de minuut nadat je de nieuwe plaat betaald hebt, de oude gevonden wordt.
 
Anders moet je even op de sloop een plaat zoeken die er enigszins op lijkt. Kniesoor die daar op let.
;)
 
Laatst bewerkt:
Sowieso zo snel mogelijk (=nu!) aangifte doen bij de politie. Als iemand jouw plaat vindt en er mee gaat rijden zijn alle gevolgen (boetes e.d.) voor jou tot het moment van aangifte. En wellicht ben je hem niet verloren maar is hij gejat door iemand die er vervolgens mee is gaan tanken (of een bank heeft beroofd).
 
Sowieso zo snel mogelijk (=nu!) aangifte doen bij de politie. Als iemand jouw plaat vindt en er mee gaat rijden zijn alle gevolgen (boetes e.d.) voor jou tot het moment van aangifte. En wellicht ben je hem niet verloren maar is hij gejat door iemand die er vervolgens mee is gaan tanken (of een bank heeft beroofd).

Heb ik gedaan :Y

Maar als ik nu een nieuwe kenteken wil aanvragen waar doe je dat ?
Gaat dat online of moet je die ergens afhalen?
 
Nieuwe plaat kan je met je motorpapieren gewoon aanvragen bij een kentekenplaatfabrikant, andere formulieren niet nodig. De adressen staan op de site van de RDW en je kan hem de volgende dag al ophalen.

Het is een feit, dat in de minuut nadat je de nieuwe plaat betaald hebt, de oude gevonden wordt.
:N Die van mij is ook nog niet gevonden :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een vragen. Hoe groot is de kans dat je motor-forum wel geopend krijgt maar Google niet.
 
Motorex: Rijd 's ochtends ff langs Slager Automaterialen in Gorinchem. Als je daar vroeg bent, kunnen ze asap nog een plaat voor je laten drukken in hun filiaal in Breda. De plaat kun je dan met een beetje mazzel rond het middaguur in Gorinchem al ophalen :Y
 
Motorex: Rijd 's ochtends ff langs Slager Automaterialen in Gorinchem. Als je daar vroeg bent, kunnen ze asap nog een plaat voor je laten drukken in hun filiaal in Breda. De plaat kun je dan met een beetje mazzel rond het middaguur in Gorinchem al ophalen :Y


Danku, morgen ochtend even bellen voor de zekerheid.
 
hoe verliest iedereen die platen toch tegenwoordig,

het lijkt wel alsof de constructie van de "taartschep" veel minder sterk geworden is.






het is mij nog nooit gebeurd. :) :N
 
Mij ook niet na 32 jaar. Wel mn RBW maar dat had een andere oorzaak.
 
Laatst bewerkt:
hoe verliest iedereen die platen toch tegenwoordig,

het lijkt wel alsof de constructie van de "taartschep" veel minder sterk geworden is.






het is mij nog nooit gebeurd. :) :N
Ik gok op van die dealer raampjes. En platen zonder schroefjes.
En anders van die custom aluminium kentekenplaathouders die van scherp gezet aluminium zijn. Die breken.
 
Motorex: Rijd 's ochtends ff langs Slager Automaterialen in Gorinchem. Als je daar vroeg bent, kunnen ze asap nog een plaat voor je laten drukken in hun filiaal in Breda. De plaat kun je dan met een beetje mazzel rond het middaguur in Gorinchem al ophalen :Y
Mijn kentekenplaat hebben ze hier in Gorinchem gewoon gemaakt waar ik bij stond :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan