kenteken spry

lysander

MF'er
6 dec 2005
242
0
Ik heb ergens op internet gelezen over een spray die je op je kenteken kunt spuiten zo dat ze je niet kunnen flitsen.
Wie kent dit spul,en werkt het en waar kun je dit kopen???
 
Bestaat wel degelijk


verf-spuitbus-zwart-glans-500-ml_-motip_31818_0.jpg
 
Hihih wat een topic.

Op Flitsservice zat er een gast die beweerde dat hij een dergelijke spray had gemaakt, echter is die al iets van 2 jaar bezig met het zogenaamd af maken. Kortom werkt dus niet.

Daar komt bij dat Nederland tegenwoordig verdeeld wordt door analoge camera's en digitale camera's die beide een aparte manier van flitsen hebben. Al zou je heel knap een spray hebben die op bijvoorbeeld het infrarood spectrum reageert dan zit je alsnog met de analoge camera's.

Maar waarom een spray, je hebt al 50% minder kans om herkenbaar geflitst te worden.....
 
Hihih wat een topic.

Op Flitsservice zat er een gast die beweerde dat hij een dergelijke spray had gemaakt, echter is die al iets van 2 jaar bezig met het zogenaamd af maken. Kortom werkt dus niet.

Daar komt bij dat Nederland tegenwoordig verdeeld wordt door analoge camera's en digitale camera's die beide een aparte manier van flitsen hebben. Al zou je heel knap een spray hebben die op bijvoorbeeld het infrarood spectrum reageert dan zit je alsnog met de analoge camera's.

Maar waarom een spray, je hebt al 50% minder kans om herkenbaar geflitst te worden.....
nog minder dan 50% kans :+

ik rijd vaak hard erlangs als ik van voren wordt geflitst, bij analoge flitsers gaat daardoor ook het rolletje op }) dus grotere kans dat de kast niet flitst als je een keer van de verkeerde kant te hard gaat :]
 
Laatst bewerkt:
Hihih wat een topic.

Op Flitsservice zat er een gast die beweerde dat hij een dergelijke spray had gemaakt, echter is die al iets van 2 jaar bezig met het zogenaamd af maken. Kortom werkt dus niet.

Daar komt bij dat Nederland tegenwoordig verdeeld wordt door analoge camera's en digitale camera's die beide een aparte manier van flitsen hebben. Al zou je heel knap een spray hebben die op bijvoorbeeld het infrarood spectrum reageert dan zit je alsnog met de analoge camera's.

Maar waarom een spray, je hebt al 50% minder kans om herkenbaar geflitst te worden.....

:^
Klopt. Hij heeft hier op MF ook gepost, maar er zijn toch mensen geflits die de spray gebruikt hadden.
Werkte volgens hem alleen voor IR flitsers aangezien het IR licht zou blokkeren.
 
Dat is wel echt een hardnekkige urban legend zeg... Elke zoveel tijd komt er weer een goedgelovige.

Tja, er zijn altijd weer van die Tell Sell types die het weer aan de man proberen te brengen met allerlei idiote claims.Er is nu eenmaal geld mee te verdienen.

Maar TS: het is verboden zo'n spray aan te brengen. Is zelfs een misdrijf.
 
Laatst bewerkt:
Tja, er zijn altijd weer van die Tell Sell types die het weer aan de man proberen te brengen met allerlei idiote claims.Er is nu eenmaal geld mee te verdienen.

Maar TS: het is verboden zo'n spray aan te brengen. Is zelfs een misdrijf.


Dat het een misdrijf is, geeft toch niet in een land, waar je voor een zwaar misdrijf volgens de publieke opinie lichter gestraft wordt als voor het iets te snel rijden 8-)
 
Ik vraag mij af waarom TS zo,n spray wilt hebben :X .
Heeft hij wat te verbergen???
Maar zo,n spray bestaat werkelijk, maar is in amerika uitgevonden en de uitvinder is vlak voor het aanvragen van het patent vermoord door de CIA, het is in de doofpot terecht gekomen.
Later is het in Rusland naar boven gekomen en is in handen gekomen van de Taliban ( 1 of andere carnavals vereniging in het midden oosten ).
Dat is meteen de reden dat deze mensen zo onzichtbaar hun acties kunnen uitvoeren, nu is Amerika druk bezig om deze spray in handen te krijgen, daarom hebben de amerikanen daar zoveel troepen gelegerd.

Dus van die spray is geen broodje aap verhaal.
 
Ik vraag mij af waarom TS zo,n spray wilt hebben :X .
Heeft hij wat te verbergen???
Maar zo,n spray bestaat werkelijk, maar is in amerika uitgevonden en de uitvinder is vlak voor het aanvragen van het patent vermoord door de CIA, het is in de doofpot terecht gekomen.
Later is het in Rusland naar boven gekomen en is in handen gekomen van de Taliban ( 1 of andere carnavals vereniging in het midden oosten ).
Dat is meteen de reden dat deze mensen zo onzichtbaar hun acties kunnen uitvoeren, nu is Amerika druk bezig om deze spray in handen te krijgen, daarom hebben de amerikanen daar zoveel troepen gelegerd.
Dus van die spray is geen broodje aap verhaal.


Ruud, waarom heb ik nu het sterke gevoel dat jij binnenkort een fantáástisch nieuw product te koop aanbiedt?????? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan