Gixxer Fighter
MF veteraan
Ik zit/loop/sta al een tijdje met een probleem...
Stel, ik wil een hardtail CB bouwen.. dan moet ik dus voor een achterlijk dure
RDW keuring gaan met een nieuw frame...
Nou had ik het volgende bedacht..
Ik koop een CB van bijvoorbeeld 1977 - 1980.. vervolgens maak ik zelf/ of laat ik een frame maken...
Ik slijp het balhoofd van het orginele frame eraf en gebruik dit voor het "nieuwe" frame..
Voila, er is een CB geboren die niet eigenbouw op kenteken is maar wel geheel naar mijn smaak...
Hoe groot is het risico op geflikker met zo'n oude fiets? Valt er iets te controleren?
Die fiets kan wel 20 jaar geleden zijn omgebouwd en zo verkocht... dus wie ben ik om te weten dat het niet orgineel is
Kom nou niet met: Dat mag niet/ pas op...
Ben gewoon benieuwd hoe groot een eventueel risico is....als er al een risico is..
Stel, ik wil een hardtail CB bouwen.. dan moet ik dus voor een achterlijk dure
RDW keuring gaan met een nieuw frame...
Nou had ik het volgende bedacht..
Ik koop een CB van bijvoorbeeld 1977 - 1980.. vervolgens maak ik zelf/ of laat ik een frame maken...
Ik slijp het balhoofd van het orginele frame eraf en gebruik dit voor het "nieuwe" frame..
Voila, er is een CB geboren die niet eigenbouw op kenteken is maar wel geheel naar mijn smaak...
Hoe groot is het risico op geflikker met zo'n oude fiets? Valt er iets te controleren?
Die fiets kan wel 20 jaar geleden zijn omgebouwd en zo verkocht... dus wie ben ik om te weten dat het niet orgineel is
Kom nou niet met: Dat mag niet/ pas op...
Ben gewoon benieuwd hoe groot een eventueel risico is....als er al een risico is..