kenteken

Massimiliano

MF veteraan
11 jan 2005
3.462
0
Waarom is het zo slecht om je kenteken op internet te zetten met een foto? Veel mensen dekken het kenteken af van hun bike. Maar als ik een wil van een ander, kan ik toch gewoon de straat uitlopen en kijken naar geparkeerde auto's?
 
1 dievengilde kan makkelijker rond kijken

2 verzekerings verhaal, als jij hier voordoet incl. piccie;s dat jij een bepaalde rijstijl hebt (sportief) en je zegt tegen de verzekering bij eventuele schade dat je rustig tijdt enz enz zoeden ze eventueel als het ze opvalt en ze het de moeite waard vinden er over kunnen denken om misschien moeilijk te doen met uitkeren

3 plizie, ze zouden een mapje met bijv. FERREKAU kunnen aanmaken en bij eventuele overtreding met bewijs komen dat het een normale gang van zaken is bij deze bewuste persoon.


Dek jij je kenteken af is het moeilijker na te trekken wie je bent, waar de motor staat en of jij wel op de motor staat.

Tis misschien ee nbeetje overtrokken, maar daar komt het wel op neer
 
1 dievengilde kan makkelijker rond kijken
Dat is voor mij de voornaamste reden, als je al hoort dat mensen 's avonds met een bus hun motor afgeleverd krijgen, die dik op slot in hun schuurtje achter het huis hebben en de volgende morgen een lege plek vinden.... dan zitten er echt mensen op plekken die heel makkelijk bij bepaalde gegevens kunnen. En dan doel ik op RDW enzo, misschien heb ik het mis maar ik wil het risico niet nemen.
 
1 dievengilde kan makkelijker rond kijken

2 verzekerings verhaal, als jij hier voordoet incl. piccie;s dat jij een bepaalde rijstijl hebt (sportief) en je zegt tegen de verzekering bij eventuele schade dat je rustig tijdt enz enz zoeden ze eventueel als het ze opvalt en ze het de moeite waard vinden er over kunnen denken om misschien moeilijk te doen met uitkeren

3 plizie, ze zouden een mapje met bijv. FERREKAU kunnen aanmaken en bij eventuele overtreding met bewijs komen dat het een normale gang van zaken is bij deze bewuste persoon.
Tis misschien ee nbeetje overtrokken, maar daar komt het wel op neer


Wat betreft 2 en 3 voor hetzelfde geld zijn al die verhalen die iemand op mf verteld uit de duim gezogen en rijdt de desbetreffende persoon als een oud omaatje, dus lijkt me weinig bewijs in zitten 8-)

En als de verzekering echt een schade onderzoekt, kan die muts ook wel aan b.v banden zien, dat de rijstijl rustig is of niet. :Z

En bovendien staan we al onder permanent plizie toezicht. Eentje is er zelfs mod gemaakt :o
 
1 dievengilde kan makkelijker rond kijken

2 verzekerings verhaal, als jij hier voordoet incl. piccie;s dat jij een bepaalde rijstijl hebt (sportief) en je zegt tegen de verzekering bij eventuele schade dat je rustig tijdt enz enz zoeden ze eventueel als het ze opvalt en ze het de moeite waard vinden er over kunnen denken om misschien moeilijk te doen met uitkeren

3 plizie, ze zouden een mapje met bijv. FERREKAU kunnen aanmaken en bij eventuele overtreding met bewijs komen dat het een normale gang van zaken is bij deze bewuste persoon.


Dek jij je kenteken af is het moeilijker na te trekken wie je bent, waar de motor staat en of jij wel op de motor staat.

Tis misschien ee nbeetje overtrokken, maar daar komt het wel op neer
[me]Sjool gaat vanaf nu ook zijn nummerplaat wegsoepen..
[/me]


Ik vroeg me ook al een hele tijd af waarom
 
Hehe, alsof die wat kan (en wil) doen via internet :Z :z :W
pf zijn 24/7 ambtenaar hoeven allen tijd en locatie er bij te zoeken en schrijven maar , wel met en vork schrijven he , want wie schrijft die blijft _O-
 
Dus dit is em eigenlijk? :)
andere 2 ook, maar zal iets verder gezocht zijn.

maar ik weet dat het ppp topic een jaar of 2 geleden startpagina was bij de plizie, als je dan alle verhalen incl. piccie's gaat posten, maak je het de mannen wel HEEL makkelijk
 
Wat betreft 2 en 3 voor hetzelfde geld zijn al die verhalen die iemand op mf verteld uit de duim gezogen en rijdt de desbetreffende persoon als een oud omaatje, dus lijkt me weinig bewijs in zitten 8-)

En als de verzekering echt een schade onderzoekt, kan die muts ook wel aan b.v banden zien, dat de rijstijl rustig is of niet. :Z

En bovendien staan we al onder permanent plizie toezicht. Eentje is er zelfs mod gemaakt :o
laatste is onzin. Dit heeft niks met bakkie te maken.

wat daar boven staat, als je niks te verbergen hebt is er niks aan de hand, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekere, niet dat ik zo'n wegpiraat ben. Maar je zal net zien
 
laatste is onzin. Dit heeft niks met bakkie te maken.

wat daar boven staat, als je niks te verbergen hebt is er niks aan de hand, maar ik neem altijd het zekere voor het onzekere, niet dat ik zo'n wegpiraat ben. Maar je zal net zien

niks persoonlijks, maar wacht maar tot ze hun bonus niet krijgen, en huliie collegea :r wel, geld maakt hebzuchtig hoor
 
Ben ook altijd erg terughoudend wat betreft m'n kenteken :)

Vraag anders effe aan Phr3ak wattie doet, die kerel post om de 5 minuten een picka van z'n motor. Wat dat betreft expert op dit gebied :Y

-O-
 
Vraag anders effe aan Phr3ak wattie doet, die kerel post om de 5 minuten een picka van z'n motor. Wat dat betreft expert op dit gebied :Y
_O-

Maar dat van de plisie is ook wel redelijk waar, met 1 van de megameetings is toch ook contact opgenomen met de zogenaamde "organisatoren"? Volgens mij is er wel vaker contact opgenomen met iemand mbv de posthistorie van iemand. :)
 
Maar stel dat er dieven uit zijn op jouw motor. Jij plaats dus een foto ervan met leesbaar kenteken.

Hoe komen zij dan aan een adres? Als ik bijvoorbeeld iets zoek bij de RDW, dan zie ik niet wie de eigenaar is?
 
Maar stel dat er dieven uit zijn op jouw motor. Jij plaats dus een foto ervan met leesbaar kenteken.

Hoe komen zij dan aan een adres? Als ik bijvoorbeeld iets zoek bij de RDW, dan zie ik niet wie de eigenaar is?
contacten, vriendjes, kennissen.
 
niks persoonlijks, maar wacht maar tot ze hun bonus niet krijgen, en huliie collegea :r wel, geld maakt hebzuchtig hoor

Wat loop je toch weer dom te lullen over een bonus? Je bent weer lekker aan het stemmingmaken met je nonsens. Of heb je dit weer gehoord van de vele politiemensen in je kennissenkring.

Je begint vervelend te worden met je verzonnen feiten over politiewerk. :r
 
Ik denk niet dat agenten een bonus krijgen.
Ik vermoed wel dat ze een moeilijk gesprek te wachten staat als hun aantal uitgeschreven bonnen onder het gemiddelde ligt.
Klopt mijn vermoeden?
 
Als ik hoor hoe hoog die targets van de klpd liggen, dan halen ze dat met hun ogen dicht. En hoeven ze dus echt niet hier naar fototje's te zoeken.

Toch lijkt het mij wel wijs de kentekens onleesbaar te maken.
 
bij verzekeringsmaatschappijen kunnen medewerkers het adres aflezen van de kentekenhouder. Er zullen er vast wel zijn die hier wat mee bijverdienen.
:X
 
bij verzekeringsmaatschappijen kunnen medewerkers het adres aflezen van de kentekenhouder. Er zullen er vast wel zijn die hier wat mee bijverdienen.
:X


Marrcel, je kentekenplaat is niet niet goed leesbaar op je usericoon voor ons, wil je even een foto met de motor omgedraait.
Ik en mijn collega's zijn u dan dankbaar :W _O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan