Kentekenbewijs: hoe meenemen op de motor?!

Vermeulen77

MF'er
16 okt 2012
73
0
Amersfoort
Hallo allemaal,

Net een motor gekocht (sv650s) en de kentekenpapieren erbij natuurlijk. Maar....waar laat ik die nou op de motor met de zekerheid dat ze niet nat/vies worden? Iemand een slimme tip?

Dank!
 
Hallo allemaal,

Net een motor gekocht (sv650s) en de kentekenpapieren erbij natuurlijk. Maar....waar laat ik die nou op de motor met de zekerheid dat ze niet nat/vies worden? Iemand een slimme tip?

Dank!
luchtdicht diepvries zakje. en dan gewoon in je binnenzak of onder je zadel
 
Binnenzak van je jas? Broekzak? Onder de buddy/zadel? In een sealbag in je benzinetank?

Legio mogelijkheden!
 
:')

Bosch%20nietmachine.jpg
 
Laatst bewerkt:
In vieren vouwen, boterhamzakje en in mijn motorjas. Aangezien ik die jas toch altijd aanheb vergeet ik het nooit.
 
Binnenzak van mn jas, alleen opletten met een wintervoering erin. Het 2e stukje stof is dan de zak..
 
Gewoon in mn portemonnee, waar ook mn rijbewijs zit. Heb je altijd beide documenten bij je :Y . Die vouw die dr in zit.. da's dan jammer ;) .
 
Vouw je papieren zo klein mogelijk, breng ze in via nummer 4 op het plaatje. Nr. 3 is een mooi droog plaatsje....meestal.
full
 
Ik heb ze in een "zipperbag" zitten .... En dat zit dan weer in de binnenzak van m'n jas (leren Combi pak). Telefoon past daar ook mooi bij zodat 'ie niet nat wordt als 't gaat regenen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan