Kentekenbewijs: hoe meenemen op de motor?!

Waar we het al vaker over gehad hebben: alles weten over 1 bepaald onderwerp, maar voor de rest totaal wereldvreemd. Het zou mij niks verbazen als lieden als deze zelfs een forum nodig hebben om zich voort te planten. Door alle mogelijke media tegenwoordig worden de mensen steeds dommer.

Valt me ook op dat dit forum de laatste tijd vervuild wordt met nutteloze onderwerpen.
Bij de vragen die af en toe gesteld worden denk ik vaak: "waar zijn mensen mee bezig?" Wij hadden geen forum toen wij begonnen met rijden. Iedere beleving was een eigen beleving. Iedere ervaring was een eigen ervaring. Wat boeit het of "men" hoge laarzen mooier vindt dan lage? Wat maakt het uit dat "men" een blauwe motor mooier vindt dan een rode? Wat boeit het mij dat "men" een BMW een ouwe-lullen-fiets vindt? Iedereen moet gewoon rijden op en met wat hij/zij zelf het prettigste vindt. Niet wat anderen ervan vinden. Of zouden de vraagstellers misschien bang zijn dat anderen vinden dat zij voor l*l lopen/rijden?

wij begrijpen elkaar :Y
 

Doe niet zo flauw.


ik heb mijn kentekenbewijs in een ziplock onder mijn buddyseat.
Ziplock bags zijn ideaal! waterdicht maar gemakkelijk te openen en opnieuw te sluiten.
Liggen gewoon bij de boterhamzakjes in de supermarkt.
Slider-Packing-Bag-XL-03-.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kentekenbewijs voor de auto hoeft niet eens bij de auto te zitten bij de a.p.k.

Alle gegevens komen uit de computer rollen, de kentekenbewijsaltijdbijjehebben regel is zo niet meer van deze tijd.

Als je legitimatie hebt en ze tikken kenteken in dan weten ze net zoveel zo niet meer dan er op dat papiertje staat.

Ach ja, word tijd dat ze apk regels gelijk trekken aan wettelijke regels.....herrie uitlaat,raamfoie,trekhaak voor kentekenplaat etc etc allemaal dingen die geen apk afkeur zijn maar je wel een dikke boete op leveren.

Ja dat hoor je te weten, maar er zijn zat mensen die totaal geen verstand van hun auto hebben.
 
Ach ja, word tijd dat ze apk regels gelijk trekken aan wettelijke regels.....herrie uitlaat,raamfoie,trekhaak voor kentekenplaat etc etc


Ga lekker in Duitsland wonen.......

trekhaak voor de kentekenplaat is apk afkeur.
 
Doe niet zo flauw.


ik heb mijn kentekenbewijs in een ziplock onder mijn buddyseat.
Ziplock bags zijn ideaal! waterdicht maar gemakkelijk te openen en opnieuw te sluiten.
Liggen gewoon bij de boterhamzakjes in de supermarkt.
[afbeelding]

Hoezo "doe niet zo flauw".
ik reageer met "wij begrijpen elkaar" wat is daar mis mee. Als het op mijn anwoordt op 1100 lt bedoeld is, wij begrijpen elkaar echt, kennen elkaar als ietsje langer.
Als het op mijn antwoordt op ts bedoeld is, dan zijn er A wel ergere reacties, en B is mijn reactie serieus. Ik rij inmiddels een jaartje of 18 en heb mijn papieren gewoon in een mapje in mijn binnenzak. Daar open je toch geen topic voor zeg. Wat is het probleem?
 
Laatst bewerkt:
Rode zijn sneller :+
Het ging er niet om welke sneller is, want iedereen weet dat rode sneller zijn dan groene, terwijl groene weer sneller zijn dan blauwe, blauwe sneller dan gele en gele weer sneller dan witte. Het ging er om welke "men" mooier vindt omdat ze bang zijn voor l*l te lopen/rijden.
Je hebt natuurlijk groot gelijk,
Dank je ;)
alleen neem je het te serieus ben ik bang ;)
Soms kan ik het niet laten.

wij begrijpen elkaar echt, kennen elkaar al ietsje langer.
Wat is het nu? 22 jaar of zo?
Daar open je toch geen topic voor zeg.
Dat wilde ik dus ook aangeven in mijn vorige reactie.
 
Ik zou ze gewoon op eten kun je ze ook nooit meer vergeten ...

Echt waar verder weet ik gewoon niet wat ik erop moet zeggen, misschien kun je ze via de post naar de politie sturen en vragen of zei je papieren in bewaring willen nemen? scheelt ook weer toch?

:+
 
.
Soms kan ik het niet laten.

zo is dat


[...]

Wat is het nu? 22 jaar of zo?

zal het gauw zijn ja

[...]

Dat wilde ik dus ook aangeven in mijn vorige reactie.~[/quote]

wij begrijpen elkaar _O-
 
Hoezo "doe niet zo flauw".

Ik bedoelde deze post van jou:
dat idee had ik dus zelf ook ja.
Volgens profiel technische bestuurskunde gestudeerd en niet weten waar je je papieren moet opbergen :N
Kom op zeg.


Als je het een belachelijk topic vindt, waarom lees je hem dan, duik je in zijn profiel en reageer je ook nog? Dat is jouw keuze, dat hoef je niet te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde deze post van jou:Als je het een belachelijk topic vindt, waarom lees je hem dan, duik je in zijn profiel en reageer je ook nog? Dat is jouw keuze, dat hoef je niet te doen.


Nou je kunt ook overdrijven he. Er zijn mensen die vinden dat TS niet vooraan heeft gestaan bij het uidelen van de hersencellen (lees zelf maar ff terug waar), en dan vind je mijn reactie "flauw".
Maar goed ieder zijn mening.
 
Zal ik na de kritieken dan ook maar een adviesje geven?

Je steekt je papieren in een overmaats vuilniszak, je vouwt die zak 36 keer dubbel en plakt dan het hele pakketje met duc-tape op je blote rug. T-shirt, trui en jas er overheen en je papieren worden gegarandeerd niet nat. Zelfs niet als je gaat douchen na het rijden.

Zo doe ik het al jaren!
 
Laatst bewerkt:
Zal ik na de kritieken dan ook maar een adviesje geven?

Je steekt je papieren in een overmaats vuilniszak, je vouwt die zak 36 keer dubbel en plakt dan het hele pakketje met duc-tape op je blote rug. T-shirt, trui en jas er overheen en je papieren worden gegarandeerd niet nat. Zelfs niet als je gaat douchen na het rijden.

Zo doe ik het al jaren!


Daar geloof ik dus geen reet van :N
 
Daar geloof ik dus geen reet van :N

1100lt en ik zijn al jaren met een groep vrienden op weekend geweest en enkele van ons hebben geregeld geholpen en hele zootje op zijn rug vast te plakken. Tis even werk maar het helpt wel. Enigste nadeel is dat hij bij controle alles moest uittrekken. Het is een beetje omslachtig maar het werkt wel.
 
ik heb mijn kentekenbewijs in een ziplock onder mijn buddyseat.
Ziplock bags zijn ideaal! waterdicht maar gemakkelijk te openen en opnieuw te sluiten.
Liggen gewoon bij de boterhamzakjes in de supermarkt.
[afbeelding]

yep, dat is gewoon dé oplossing lijkt mij.

gebruik ook zo'n simpel ziplock zakje. Heb er nog zo'n builtje vochtvreter korreltjes bij gedaan wat vaak bij elektronica spul in de verpakking zit. mocht het zipzakje doorslijten en wat vocht binnen laten wordt het opgezogen door die korreltjes.
 
1100lt en ik zijn al jaren met een groep vrienden op weekend geweest en enkele van ons hebben geregeld geholpen en hele zootje op zijn rug vast te plakken. Tis even werk maar het helpt wel. Enigste nadeel is dat hij bij controle alles moest uittrekken. Het is een beetje omslachtig maar het werkt wel.


Ik ben nu dus 2 dagen bezig geweest om een vuilniszak 36 keer proberen te vouwen. Maareh...... :?


En die boggel op me rug zit ook niet echt lekker.


Weet je zeker dat je niet aan het liegen was? :+
 
Ik ben nu dus 2 dagen bezig geweest om een vuilniszak 36 keer proberen te vouwen. Maareh...... :?


Je moet ook vanaf de onderkant beginnen met vouwen, dan druk je er al een hoop lucht uit.
Hou voor alle zekerheid ook een naald bij de hand zodat je een gaatje kan prikken om evt. overtollige lucht te kunnen laten ontsnappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan