Kentekenbewijs: hoe meenemen op de motor?!

Ik ben nu dus 2 dagen bezig geweest om een vuilniszak 36 keer proberen te vouwen. Maareh...... :?


En die boggel op me rug zit ook niet echt lekker.


Weet je zeker dat je niet aan het liegen was? :+
Daarom moet je ook een OVERMAATS vuilniszak gebruiken! Bij standaard vuilniszakken lukt het idd niet om 'm 36 keer dubbel te vouwen.
 
Hallo allemaal,

Net een motor gekocht (sv650s) en de kentekenpapieren erbij natuurlijk. Maar....waar laat ik die nou op de motor met de zekerheid dat ze niet nat/vies worden? Iemand een slimme tip?

Dank!

vacuum verpakken, als oom agent het wil zien snijd je het ff open en toon je het hem, vervolgens weer vacuum laten verpakken.
 
Nooit meegenomen en ook nog nooit in de bijna 40 jaar dat ik motor rij naar gevraagd.....

Maarja, rij ook altijd heel netjes....kortom, ik val niet op.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Daarom moet je ook een OVERMAATS vuilniszak gebruiken! Bij standaard vuilniszakken lukt het idd niet om 'm 36 keer dubbel te vouwen.


Gast ik heb een overmaats vuilniszak. Maar bij 36 keer vouwen is de boggel op m'n rug een paar kilometer groot.

Ik ben toch bang dat je aan het jokken bent :(
 
Gast ik heb een overmaats vuilniszak. Maar bij 36 keer vouwen is de boggel op m'n rug een paar kilometer groot.

Ik ben toch bang dat je aan het jokken bent :(


Wij BMW rijders liegen nooit en al helemaal niet over essentiële zaken als het opvouwen van vuilniszakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan