Kentekenbewijs wordt kentekencard

De papieren worden dus een pasje en het eigendomsbewijs de kennis over de 9-cijferige code (of is dit stiekem ook een pasje?). De procedure verandert eigenlijk niet zoveel. Je gaat met z'n tweeën naar het loket zodat je als verkoper zeker weet dat het voertuig wordt overgeschreven. Als bewijs daarvoor krijg je een vrijwaringsbewijs. Alleen het papier wordt plastic.

Het kaartje is alleen van nut als je niet on-line bent. Dat is straks niets en niemand meer.

Ik vind een pasje wel handzamer. Alleen dat die stomme Belgen dan weer de groen kaart verplicht stellen. |( Zit je nog met een stuk papier. Waarom geven we geld uit aan BENELUX en Europa als je dit soort eenvoudige zaken niet met elkaar kan afstemmen? Was toch bedoeld voor vrij verkeer, maar na al die jaren zijn verkeersregels en uitrustingseisen nog steeds niet op elkaar afgestemd. Sorry off-topic O-)
 
Wat kunnen we ons weer druk maken, wordt tijd dat half zeikend NL maar eens in de politiek gaat om zulke projecten tegen te houden. Handig zo'n pas ipv papier, ik maak me absoluut geen zorgen over de fraude gevoeligheid. Net of de papieren versie niet na te maken is als je het echt zou willen.
 
De legitimatie plicht bij bedrijven gaat altijd zo ver als dat ze je nodig hebben..

"sorry, ik lever m'n ID niet in... u mag hem zien maar niet houden"
- u mag nu het terrein niet op..
"dan zou ik even naar productie bellen dat ze zo stil vallen, ik heb uw spoedzending product X mee"
- momentje...
- de poort is open, prettige dag verder meneer
" dank, tot volgende week! "

ok, jan-lul-vertegenwoordiger komt er niet mee weg.. maar verder...

En verder OT: schaf dan dat hele geleuter af en ga werken met DigiD.
Ben je helemaal af van loketjes zoeken binnen opening tijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan