Kentekenbewijs

Mijn kentekenbewijs is heel aangekomen en ligt op het bureau van mijn schadebehandelaar. Alleen is hij er vandaag niet aan toe gekomen om het af te wikkelen, dus ik hoor pas maandag hoeveel ik krijg uitbetaald en wanneer maar ondertussen ga ik proefrijden op een paar motoren *O*
 
Maandag had ik gebeld en kreeg te horen dat ze het nog niet gaan afwikkelen, omdat het nog niet is gecontroleerd. Vandaag heb ik weer gebeld en kreeg te horen dat het is goed gekeurd en er een acte van cessie is opgesteld en wordt opgestuurd naar mij voor ondertekening. Dus dat wordt binnenkort mijn motor ophalen :] Kent iemand nog een adres rondom Rotterdam voor het begrenzen van een Kawasaki ninja zx-6r uit 2000? Dynojet heb ik al gecontacteerd of zijn zij de enige?
 
Laatst bewerkt:
Als eerste gefeliciteerd met het terugkrijgen van je geldelijk eigendom (ook al is 't dan maar als vergoeding van de verzekeraar).

Begrenzen van zo'n fiets (ik neem aan naar 25KW) kan in principe door ieder bedrijf met een Dyno bank gebeuren omdat 't een fiets betreft met carburateurs waarop 'ie te "knijpen" is middels ringen/schuiven/sproeiers/naalden.

Om het officiëel op kenteken te krijgen zul je echter daarna wel naar de RDW moeten voor een herkeuring (uitdraai op "gas" wordt door sommige verzekeraars geaccepteerd, de politie accepteert het echter niet zodat je alsnog zonder geldig rijbewijs aan't rijden bent als er niet op de kentekenpapieren staat dat 't een "lichte motorfiets" betreft).

En voor jou: Ben zuinig op die papieren!!! ;)
 
Als eerste gefeliciteerd met het terugkrijgen van je geldelijk eigendom (ook al is 't dan maar als vergoeding van de verzekeraar).

Begrenzen van zo'n fiets (ik neem aan naar 25KW) kan in principe door ieder bedrijf met een Dyno bank gebeuren omdat 't een fiets betreft met carburateurs waarop 'ie te "knijpen" is middels ringen/schuiven/sproeiers/naalden.

Om het officiëel op kenteken te krijgen zul je echter daarna wel naar de RDW moeten voor een herkeuring (uitdraai op "gas" wordt door sommige verzekeraars geaccepteerd, de politie accepteert het echter niet zodat je alsnog zonder geldig rijbewijs aan't rijden bent als er niet op de kentekenpapieren staat dat 't een "lichte motorfiets" betreft).

En voor jou: Ben zuinig op die papieren!!! ;)

Dynojet doet het tussen de 150-200 zegt men. En ik heb ANWB gebeld en zij zeiden inderdaad dat zij het wel verzekeren en dit ook op de polis zetten, maar dat het niet legaal is en van wat ik lees op het motor-forum is de kans gering dat je gepakt wordt en dat neem ik dan ook voor lief. Tenslotte ben je duurder uit als je onverzekerd rondrijdt en de papieren komen wel goed ;) .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan