kentekenhouder gsx-r 600 2004 model

vincenzo

MF'er
7 dec 2003
178
0
wie o wie kan me helpen aan een : ketekenhouder die vlak onder het kontje zit met verlichting er nog bij + knipperlicht houder
 
Laatst bewerkt:
Home Made :)

full
 
Balliman, hoe durf jij zo'n mooi GSX met recht zo te verkr...ten???? Echt pure schande, Beun de Beunhaas. Maak een mooie kentekenhouder van RVS ofzo. Tips nodig??? U zegt het maar.

Gixxer rules 4-ever!

:X
 
Balliman, hoe durf jij zo'n mooi GSX met recht zo te verkr...ten???? Echt pure schande, Beun de Beunhaas. Maak een mooie kentekenhouder van RVS ofzo. Tips nodig??? U zegt het maar.

Gixxer rules 4-ever!

:X
:^
Heb die foto al eens eerder gezien....ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar ik vind dat ook wel een van de minst mooie oplossingen :X


Heb voor die van mij zelf wat gefabriceerd.
2 stukjes alustrip
en daar dwars op een andere strip voor de knippers
Buigen, gaten boren, zwart spuiten, plaat erop gepopt en gaan met die banaan :P
Heeft nog geen 20,- gekost en het staat erg goed al zeg ik het zelf O-)
Heb alleen geen verlichting op de plaat, maar ja, wie heeft die nou nodig ;)

Heb er alleen effe geen piccie van zo snel.
Mocht iemand het willen zien maak ik morgen wel een piccie
 
Balliman, hoe durf jij zo'n mooi GSX met recht zo te verkr...ten???? Echt pure schande, Beun de Beunhaas. Maak een mooie kentekenhouder van RVS ofzo. Tips nodig??? U zegt het maar.

Gixxer rules 4-ever!

:X
:Z
yes gimme a Hint plz of anders maak jij me eentje en stuur hem op :P
moet wel kentekenplaat verlichting op en plaats voor ne MF sticker

ps: er moeten nog Carbon stickers rond me pinkers ook maar omdat ik nu 7/7dagen ,13/24 uur werk heb ik daar geen tijd voor. B|
 
:Z
yes gimme a Hint plz of anders maak jij me eentje en stuur hem op :P
moet wel kentekenplaat verlichting op en plaats voor ne MF sticker

ps: er moeten nog Carbon stickers rond me pinkers ook maar omdat ik nu 7/7dagen ,13/24 uur werk heb ik daar geen tijd voor. B|
niet doen die stickers ziet hardstikke nep uit :r zonde van de motor , die verdiend beter
 
hier, nog mooier O-)
en gewoon kant en klaar gekocht (vraag me nie waar want ik heb em van iemand overgenomen)

assen-2004%20020.jpg



ohja, en nu ZONDER die lelijke knippers :P
 
;)

Bedoelde niet die op de achtergrond.....bedoelde die net onder je achterlicht, die aan je kentekenplaatophanging :P

Volgens de dealert wel zo veilig die originele,
maar echt mooi zijn ze niet.
Spiegels ook maar meteen verwijderen?,
ik zie er toch bijna niets in, behalve mezelf :]

Gr_ NiRo.
 
ol_gsxr750k4_01.jpg


ol_gsxr750k4_02.jpg


ol_gsxr750k4_03.jpg


Heb hem van Bertus ( bertus.verwoerdNOSPAM@12move.nl ), hij verkoopt ze ook via E-bay Duitsland... vakwerk zoals je kunt zien! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan