kentekenplaat 640sm uit 2006

640sm

MF'er
29 mrt 2015
230
0
Ik kan nergens echt een how to vinden om m`n kentekenplaathouder in te korten.

Heb nu dit:
Foto-GFQ4KCYI.jpg


Had graag m`n kenteken `n stuk verder omhoog.
 
Je kunt het hele kunststof deel waar je kentekenplaat en knipperlicht aan vast zit eraf halen met het loshalen van een paar schroeven aan de binnenzijde van het spatbord. Dan je kentekenplaat aan het kunststof deel bouten wat vanaf je achterlicht komt, je moet hiervoor (2) gaten boren door je kentekenplaat en het kunststof deel

IMAG1134.jpg


door een nieuwe beugel te maken aan dezelfde bouten waarmee je je kentekplaat vast zet kan je ook je knipperlichten terugplaatsen

Je vraag kan je de volgende keer in het lc4 topic plaatsen:
KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren
 
Ook wel mooi zo idd.

Okee. Zal ik de volgende keer daar ff plaatsen.
Maar ik nu toch hier ben :) Is de verlichting op onderstaande foto gewoon zo te bestellen?

mai3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even aan het meten geweest en een .dxf naar de lasersnijder gestuurd voor een offerte.
Vraag me af of 2 mm alu sterk genoeg is, anders word het rvs.
Mochten er meer belangstelling hebben hoor ik het graag.

Grotefoto-JURX4SIT.jpg
 
Met sleuven voor kentekenplaatverlichting + doorvoer voedingskabel verlichting langs achterzijde
Grotefoto-4LHIGQHJ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alu gaat sowieso afbreken, 2mm helemaal. Een 640 trilt namelijk behoorlijk. Je kan beter staal gebruiken (meer dan 2mm) en als je hem monteerd zoals Sakul zijn foto krijg je geheid bonje met de politie.
 
Laatst bewerkt:
De polisport ligt ook te plat, je moet rond de 30graden zitten vanaf loodrecht. Polisport ligt rond de 60 graden.
 
Buiten dat zie ik ook geen ruimte voor de originele knippers.
En het gatenpatroon onder de 640 is 115mm x 40mm
Op de bovenstaande plaathouders vind ik maar 3 gaten?

@SMPOWAH Waar heb jij je knippers + plaatverlichting? Heb je evt. een foto?
 
Ik rij vrij regelmatig met de 450 door Amsterdam, nog geen gezeik gehad met mijn kenteken.
Toch ook vrij plat.
misschien mazzel tot nu toe..
20140910_123412.jpg
 
Wel geinig opgelost SMPowah.
We hebben btw dezelfde smaak :)
Grotefoto-3VS7DMZQ.jpg


Maar wat betreft dat kenteken;
in Amerika drukken ze de kentekenplaat tegen het airboxhuis boven het achterwiel.
Zelfs met kentekenverlichting.
 
Laatst bewerkt:
Hoe haal ik btw dat stekkertje naar de achterknippers + kentekenverl. los in de buddyseat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan