Kentekenplaat gevonden, tenere 700,bj 2020 omg 040

De x dat ik een plaat heb gevonden heb ik die afgegeven bij de plaatselijke hermandad, met vermelding van mijn naam en adres,
een blije motorrijder aan de deur gehad die de plaat weer terug had met wat lekkers bij voor mij :).
Lijkt mij de meeste kans van slagen hebben dat de plaat terugkomt bij de eigenaar.
 
Hier ook al n eentje erachter, in de coronaluWte plaat verloren,
5min werk en n nieuwe erop..
👍
 
Je kunt m op komen halen in Valkenswaard, n kleine blijk van waardering zal ze erg op prijs stellen. Scheelt toch weer gedoe en wachttijd bij de rdw..

vroeger.... toen we nog goede dingen deden omdat het gewoon een goed gevoel gaf.....en dat was ruim voldoende beloning.

En je dan tot je eigen verbazing er iets voor terug kreeg, ook al probeerde je dat te weigeren, daar ging het je tenslotte helemaal niet om, je deed tenslotte gewoon iets waarvan je zou willen dat men dat ook voor jou zou doen, als het andersom was.

Bah.


Vroeger.... toen jij zelf ook nog vond dat zelfs commerciële dingen gratis zouden moeten zijn Gebakken lucht/ verloedering
 
Je moet er bijzetten hoe oud ze is. Ik bedoel, een barbie, een nieuwe agenda voor de brugklas of een allyoucandrink in de kroeg maakt toch best een verschil :+
 
vroeger.... toen we nog goede dingen deden omdat het gewoon een goed gevoel gaf.....en dat was ruim voldoende beloning.

En je dan tot je eigen verbazing er iets voor terug kreeg, ook al probeerde je dat te weigeren, daar ging het je tenslotte helemaal niet om, je deed tenslotte gewoon iets waarvan je zou willen dat men dat ook voor jou zou doen, als het andersom was.

Bah.


Vroeger.... toen jij zelf ook nog vond dat zelfs commerciële dingen gratis zouden moeten zijn Gebakken lucht/ verloedering
Whahaha, je hebt letterlijk zn posthistorie nageplozen om dit te vinden?

Verder vollédig met je eens.
 
Gelukkig niet, anders had ik wekelijks fanmail gehad van het CJIB wegens door rood licht fietsen.

Opa verteld :
Ik ben met spoed naar een ander dorp gereden, omdat mevr. binnen de bebouwde kom was geflitst .

Ik heb de man gesmeekt om de foto , en wilde met liefde de bekeuring betalen
( grap mag geld kosten )

hij had hem helaas al uit het systeem gehaald.
 
Je moet er bijzetten hoe oud ze is. Ik bedoel, een barbie, een nieuwe agenda voor de brugklas of een allyoucandrink in de kroeg maakt toch best een verschil :+
Ik denk jong. Onder de 12 ofzo.
Dus ik snap het ook wel weer dat jet voor zo'n kind leuk is als ze dr actie beloond ziet als stimulering voor goed gedrag. Al is het maar met een reepje chocola van een euro.

Alleen het erbij zetten.. mja :/


Dat gezegd hebbende, ik waardeer de poging de kentekenplaat terug te bezorgen ten zeerste :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit back fired nu zeker ? :+

Geen idee wat de mogelijkheden zijn om bepaalde dingen op te zoeken als gewone gebruiker, als mod zijn veel dingen erg makkelijk terug te vinden.
Ik wist bij het schrijven van mn reactie niet dat de topicstarter maar een paar posts had geplaatst op het forum ;)

Dat maakte het wel erg makkelijk terug te vinden.
 
n kleine blijk van waardering zal ze erg op prijs stellen
Ik zou je dochter leren dat iemand blij maken met z'n eigen spullen terug al genoeg voldoening geeft.

Als die persoon dan met iets leuks aan komt zetten is het zijn keus. Met zo'n bericht krijg je hetzelfde als wanneer je de vaatwasser leeg wil halen en je vrouw dan zegt: "schat, haal jij de vaatwasser nog even leeg?" En dat je er dan totaaal geen zin meer in hebt.
 
Aangezien mijn vrouw de vaatwasser imiteerd met handwerk, is haar vraag om de vaatwasser leeg te halen altijd wel een leuke bezigheid;)
 
Aangezien mijn vrouw de vaatwasser imiteerd met handwerk, is haar vraag om de vaatwasser leeg te halen altijd wel een leuke bezigheid;)
Hoe romantisch, het servies van je vrouw aanpakken, en vervolgens weer terug in het teiltje gooien omdat je nog een vlekje zag :+

Goed, mijn wenkbrauwen lichten ook een flink stuk op toen ik de OP las.
Klein bedankje verwachten is normaal, maar er om vragen vrij onbeschoft.
Er lijkt zich nog niemand gemeld te hebben, dus de plaat maar in de container gooien, account hier verwijderen, en aanmelden voor het getuigenbeschermingsprogramma.
En de dochter duidelijk maken dat dit een stomme actie was natuurlijk.
 
Al wat op de grond ligt is tenslotte vies, en hoor je niet op te rapen.

Ik moet bekennen dat ik zelf al wel een 3tal nummerplaten teruggekregen heb na verlies, ben je telkens wel blij mee.
 
Was telkens nog tijdens de rit.
De meest memorabele keer was met m'n ducati, toen ik enkele km's achter een bende van een honderdtal honda daxjes gehangen had, om ze op een mooi recht stuk voorbij te blazen. Aan het volgende stoplicht werd ik helemaal omsingeld door een dreigende kudde brommende eh... brommers, en kreeg ik m'n plaat in m'n handen geduwd. Daar sta je dan in je leren pak aan een groen licht met een motor tussen je benen, stil tussen vertrekkende daxjes, rij auto's achter je, nummerplaat in je handen en geen plek om die te steken. Duurde even voor ik beseft had dat die duc ook met 1 hand te rijden was. En nog even iets langer voor ik snapte dat een plaat ook aan de binnenzijde van je pak past.

Dik 120 km huiswaarts zonder nummerplaat op de tractor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan