kentekenplaat gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

elhippo

MF veteraan
24 okt 2004
1.290
9
Vanmiddag in Amsterdam Landelijk Noord,Liergouw,een motorfiets kentekenplaat gevonden.Kenteken MX-..-...Wie het kenteken goed aanvult mag hem hebben. :W
 
Thx! *O*,ben ook bikkel,maar als niemand zich meld zal ik hem bezorgen op het politie buro. O-)
 
Laatst bewerkt:
wat dacht je ervan om het bij de politie aftegeven.
Dat heeft toch geen zin? Er staat toch geen naam op of zo, dus de politie weet echt niet van wie die is.

Of het moet van een politiemotor zijn, maar dat vertelt TS niet, evenmin of het een voor- of achterplaat is.
 
Laatst bewerkt:
MX-BG-74 !!

Doe niet zo mal en lever dat ding gewoon in bij het lokale station. ze zullen je heus niet over de balie sleuren. kinderachtig zeg.
 
Aan de andere kant.. Als iemand vandaag nog op dit forum ziet dat zijn/haar kentekenplaat is gevonden, kan hij makkelijk opgehaald worden bij elhippo thuis, zonder alle eventuele rompslomp bij het politiebureau. Nietwaarrrrr?
 
Als je hem afgeeft kan de politie kentekenhouder beller. Kan de motorrijder hem daar ophalen.

geen rompslomp. Maar wel eerder terug.
 
Aan de andere kant.. Als iemand vandaag nog op dit forum ziet dat zijn/haar kentekenplaat is gevonden, kan hij makkelijk opgehaald worden bij elhippo thuis, zonder alle eventuele rompslomp bij het politiebureau. Nietwaarrrrr?

jeetje mina,heb wel wat ontketend....
Denk dat ik hem volgende keer maar laat liggen.
En idd,zo simpel dacht ik ook,toets je kenteken in,haal hem bij mij op,en gewoon weer verder rijden.Eigenaar blij,ik blij.
Politie was niet eens in me opgekomen.
Zucht,Nederland zeker. |( |(
 
Laatst bewerkt:
jeetje mina,heb wel wat ontketend....
Denk dat ik hem volgende keer maar laat liggen.
En idd,zo simpel dacht ik ook,toets je kenteken in,haal hem bij mij op,en gewoon weer verder rijden.Eigenaar blij,ik blij.
Politie was niet eens in me opgekomen.
Zucht,Nederland zeker. |( |(
De kans dat de eigenaar van de plaat (jaja de staat is de eigenaar) zich hier meldt is zeer zeer klein. Kleine moeite toch om dit even af te geven bij het bureau? Kost jou weinig tijd en de politie kan meteen even bellen of ze nog op tijd zijn om het gevreeste 1'tje voor te zijn :)
je intentie is goed echter niet de snelste ;)
 
Laatst bewerkt:
De politie heeft toch inzage in de persoonlijke gegevens neem ik aan? Die voeren 't kenteken in en kunnen waarschijnlijk zo zien op wiens naam hij staat en waar de eigenaar woont... mag dan geen probleem meer zijn om het telefoonnummer te achterhalen en de eigenaar op de hoogte te stellen.
 
De politie heeft toch inzage in de persoonlijke gegevens neem ik aan? Die voeren 't kenteken in en kunnen waarschijnlijk zo zien op wiens naam hij staat en waar de eigenaar woont... mag dan geen probleem meer zijn om het telefoonnummer te achterhalen en de eigenaar op de hoogte te stellen.
Als het kenteken niet op een rechtspersoon staat is het idd relatief eenvoudig om de eigenaar te achterhalen :Y
 
De politie heeft toch inzage in de persoonlijke gegevens neem ik aan? Die voeren 't kenteken in en kunnen waarschijnlijk zo zien op wiens naam hij staat en waar de eigenaar woont... mag dan geen probleem meer zijn om het telefoonnummer te achterhalen en de eigenaar op de hoogte te stellen.
full
 
En voor de liefhebbers:
het betreft hier een Suzuki GSX-R750,bj,1997,en staat niet geregistreerd als gestolen. :W
 
De kans dat de eigenaar van de plaat (jaja de staat is de eigenaar) zich hier meldt is zeer zeer klein. Kleine moeite toch om dit even af te geven bij het bureau? Kost jou weinig tijd en de politie kan meteen even bellen of ze nog op tijd zijn om het gevreeste 1'tje voor te zijn :)
je intentie is goed echter niet de snelste ;)

sinds wanneer is de staat de eigenaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan