Kentekenplaat met opgelegde letters (luxe platen)

Heb al rondgevraagd, maar nog geen producent gevonden die ze kan leveren. Veel verder dan "medio 2016" kom ik niet.

als iemand weet waar je nu motor platen met opgelegde letters kunt bestellen, dan hoor ik het graag!!
 
Laatst bewerkt:
US-formaat kentekenplaat (officieel 'model 18.2' genoemd) mag alleen als er op het voertuig (in 99.99% van de gevallen dus een vierwieler) geen ruimte is voor een standaardplaat van 52cm breed, of een vierkante plaat. consequentie is dan wel dat zowel voor als achter de kleine kentekenplaat gemonteerd moet worden.

als voorbeeld mijn cabrio-tje. vanuit Australië via Californië naar Nederland geïmporteerd.
10497088_505453522933034_3577213065130727004_o.jpg


de ruimte tussen de achterlichten is te smal om er een standaardplaat tussen te frotten. bovendien kom je dan in de knoei met het slot van de kofferdeksel. het voeren van afwijkende kentekenplaten werd ook op het (papieren) kenteken aangegeven. op de kentekencard staat het niet meer vermeld, maar bij de gegevens op rdw.nl wel.

overigens: nog even verder zoekend op het net vond ik dit:

Luxe kentekenplaat mag

betekent dus dat je per 1-1-2016 een luxe plaat op je fiets mag schroeven.
 
Laatst bewerkt:
Erkende fabrikant kentekenplaten | Van Dorp Kentekenplaten

Als zij het niet hebben weet ik het ook niet...

Succes

@Riba: Thanks voor de link. Ik heb gebeld met Van Dorp en gevraagd of ze luxe platen voor de motor kunnen leveren. Antwoord: Hoewel de goedkeuring van de RDW er nu door is, zal het tot half 2016 duren voordat de relevante apparatuur bij ons binnen is.

Dit had ik bij andere leveranciers ook al gehoord dus geduld is hoogstwaarschijnlijk een schone zaak.
 
Gisteren mijn nieuwe kentekenplaat met opgelegde letters/cijfers gemonteerd. Aanrader!
 
Ik ga over een paar weken met de grote beurt ook een nieuwe luxe plaat laten monteren, al mijn aut's hebben er zo een gehad dus nu ook op de motor. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan