Kentekenplaat met opgelegde letters (luxe platen)

Maruuuk

MF'er
9 mei 2006
127
0
Roosendaal
Ik was laatst bij een automaterialenzaak en vroeg om een kentekenplaat met opgelegde letters voor mijn motor ( heb t bij m'n auto ook ) maar tot mijn verbazing zei hij dat die niet bestaan....

nu kan het aan mij ligggen, maar ik dacht toch dat ik ze wel eens gezien had bij motoren....

wie o wie?? ;)
 
motorplaten zijn tegenwoordig KLEINER dan de gangbare autoplaten. Dus de Luxe uitvoering met opgelegde letters passen niet meer, en kleinere oplegletters en cijfers hebben geen goedkeuring. Dan zul je naar een illegale uitvoering moeten uitwijken, en die zal niet zomaar gemaakt worden, omdat elke plaatleverancier tegenwoordig zijn eigen stempel in de plaat moet zetten
Dus idd niet meer voor motoren te krijgen
 
small012.JPG


deze platen ( maar dan voor een motor ?? )
 
motorplaten zijn tegenwoordig KLEINER dan de gangbare autoplaten. Dus de Luxe uitvoering met opgelegde letters passen niet meer, en kleinere oplegletters en cijfers hebben geen goedkeuring. Dan zul je naar een illegale uitvoering moeten uitwijken, en die zal niet zomaar gemaakt worden, omdat elke plaatleverancier tegenwoordig zijn eigen stempel in de plaat moet zetten
Dus idd niet meer voor motoren te krijgen



oke, thks voor t antwoord, dan was ik toch niet helemaal gek geworden, maar dan was het idd met de oudere platen met opgelegde letters die nog in mijn geheugen zaten ;)

helaas dan zal ik het met de "platjes" moeten doen :}
 
ohwww die.... die heb ik nog nooit achterop een motor gezien eigenlijk, en zoals mijn voorganger al zegt: de platen van tegenwoordig (nieuwe) zijn nog kleiner geworden, of ze nu nog gemaakt worden betwijfel ik...
 
http://members.home.nl/markgti/NEW%20ICE%20COMLETED/small012.JPG ((Afbeelding))

deze platen ( maar dan voor een motor ?? )

Dat is volgens mij geen goed gekeurde kentekenplaat.
Kijk eens goed op de plaat, als het goed is moet er een keurmerk in staan.

Volgens mij werden deze platen tot enkele jaren geleden verkocht totdat de regeling werd ingevoerd dat als je je plaat kwijt raakte er een 1tje op kwam staan.
Vanaf toen zijn deze platen geloof ik niet meer toegestaan.
 
Dat is volgens mij geen goed gekeurde kentekenplaat.
Kijk eens goed op de plaat, als het goed is moet er een keurmerk in staan.

Volgens mij werden deze platen tot enkele jaren geleden verkocht totdat de regeling werd ingevoerd dat als je je plaat kwijt raakte er een 1tje op kwam staan.
Vanaf toen zijn deze platen geloof ik niet meer toegestaan.

deze platen zijn nog steeds goedgekeurd hoor, keurmerk en leveranciersnummer kan ook op de achterkant staan. Maar de meeste platendrukkers zijn niet in staat om deze platen te maken, en kopen die op bestelling bij enkele leveranciers. Duurt meestal 2-3 dagen.
Deze platen hebben een nadeel ( :N :N :N :N :N ) als je ze dicht bij de grond monteerd, gaan de randen vol vuil zitten, en kun je het verschil tussen b.v. een t en f niet meer zien , dus goed poetsen die platen
 
Tijdje terug RDW nog gemaild met de vraag of ik kleinere platen mocht voeren (zeg maar US afmeting). Helaas, no-go.

Precieze antwoord heb ik niet meer, maar 't was ook te vaag voor woorden.
Zouden zo collega's kunnen zijn :o
 
deze platen zijn nog steeds goedgekeurd hoor, keurmerk en leveranciersnummer kan ook op de achterkant staan. Maar de meeste platendrukkers zijn niet in staat om deze platen te maken, en kopen die op bestelling bij enkele leveranciers. Duurt meestal 2-3 dagen.
Deze platen hebben een nadeel ( :N :N :N :N :N ) als je ze dicht bij de grond monteerd, gaan de randen vol vuil zitten, en kun je het verschil tussen b.v. een t en f niet meer zien , dus goed poetsen die platen


idd, deze platen zijn zeker goedgekeurd!!!! idd special laten maken duurt 2 á 3 dagen, maar zijn gewoon goedgekeurd, hierbij moet je wel je oude platen inleveren uiteraard! (is dat gedoe met die nieuwe regels, lever je de oude niet in krijg je er een 1-tje boven te staan)
 
Tijdje terug RDW nog gemaild met de vraag of ik kleinere platen mocht voeren (zeg maar US afmeting). Helaas, no-go.

Precieze antwoord heb ik niet meer, maar 't was ook te vaag voor woorden.
Zouden zo collega's kunnen zijn :o

kleine platen mag alleen als je op je kentekenbewijs een aantekening hebt dat platen van die en die code zijn toegestaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan