Kentekenplaat reclame

Hallo mede mf-ers,

Hebben jullie daar ook zo`n hekel aan dat de dealer ongevraagd reclame op jouwn motor zet !

Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan verwijderen zonder beschadigingen ?

Want het lijkt wel een soort verf :N

Ter info het staat op de rand van de kentekenhouder.

Ik vroeg me even af: bij een nieuw afgeleverde motor, of gedaan tijdens onderhoud aan je motor?
 
full
 
Op die van mij is het er niet eens vanaf te halen. Zit er echt op met verf ofzo :/
 

Als het tijdens onderhoud gedaan wordt, vind ik het schandalig. Bah.

Als je nou een motor bij die ene zaak uit de showroom koopt, dan koop je hem zoals die is. Maar je brommert wegbrengen voor een kettingsetje, en dan terugkrijgen met een reclame plakkert :N
 
Plakkert? De meeste is tegenwoordig een soort verf ofzo. Gewoon op de houder zelf. Kan je dus alleen weg krijgen door of een nieuwe houder te kopen, of zonder houder te rijden, of de tekst wegwerken met verf/permament marker....
 
Om er bij te horen :?
Integendeel dat is ook waarom ik nooit een tag op mijn kleding zal krijgen. De tijd van zie eens bij welk clubje ik hoor heb ik ver achter me. Ik hoef ook niet te weten wie de grootste heeft of het verst kan pissen.
Het merk motor kies ik voor en de rest van stickers of tags, no way of elke maand de euro's op mijn rekening.
 
Als het tijdens onderhoud gedaan wordt, vind ik het schandalig. Bah.

Als je nou een motor bij die ene zaak uit de showroom koopt, dan koop je hem zoals die is. Maar je brommert wegbrengen voor een kettingsetje, en dan terugkrijgen met een reclame plakkert :N

Dat had ik. Motor gekocht zonder zonder kentenplaathouder, voor klein onderhoud naar een lokale motorzaak gebracht.... Paar dagen later was ik bezig mijn motor te wassen, zie ik ineens een houder zitten met de naam van die motorzaak er op.
Had het in eerste instatantie dus niet eens gezien _O- ideale reclame :P

Maar na het lezen van dit topic eens kijken of ik de tekst er af kan krijgen :)
 
Ik heb van alles geprobeerd om de reclame op de kentekenplaat eraf te halen, helaas lukt dit niet.

Heb vandaag een mail gekregen van de MF dat de stickers betaald konden worden, heb dat dus gedaan. Zal een deze dagen de MF stickers binnen krijgen, die wilde ik er op plakken, dan maar een nieuwe kentekenhouder kopen zonder reclame, en de MF stickers erop plakken:)
 
Ik heb van alles geprobeerd om de reclame op de kentekenplaat eraf te halen, helaas lukt dit niet.

Heb vandaag een mail gekregen van de MF dat de stickers betaald konden worden, heb dat dus gedaan. Zal een deze dagen de MF stickers binnen krijgen, die wilde ik er op plakken, dan maar een nieuwe kentekenhouder kopen zonder reclame, en de MF stickers erop plakken:)
Kontje aanpassen met evotech ktph, staat jouwe goed :Y
 
Ik vind dit maar een bizar topic.

Het voorbeeld van zo'n plaat aantreffen na een service-beurt even terzijde, dat is minstens net zo bizar. Maar bij de aanschaf van een motor / auto, kom op zeg...

Maar knippen jullie dan ook de logo's uit supermarkt-tassen of van de tankbonnetjes als je die weer eens in moet leveren? Vragen jullie bij de slijter of je sterke drank misschien ook in blanco papier verpakt kan worden? Zelfde vraag voor producten van de bakker, slager en de rest v.d middenstand.

Thinner schijnt ook goed te werken op bank-pasjes, kan niemand meer zien waar je je geld bewaart... en wie gebruikt die chipknip nou werkelijk?

Op je fiets zit ook altijd een sticker op het spatbord, f*ing irritant, man.

Nee, god behoede dat een willekeurige passant kan zien waar jouw product vandaan komt en dat zo misschien wel bijgedragen kan worden die zaak in stand te houden.

Ik snap er geen bal van. Kijk, als je nou vindt dat zo'n complete taartschep eraf moet omdat je dat niet vindt staan, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar voor het dealer-adres en/of naam, pff...

Wordt wakker, we leven in een consumptie-maatschappij, daar eet jij ook van.

Zo, gal is eruit, ik kan weer lekker gaan slapen. _O-
 
Ik vind dit maar een bizar topic.

Het voorbeeld van zo'n plaat aantreffen na een service-beurt even terzijde, dat is minstens net zo bizar. Maar bij de aanschaf van een motor / auto, kom op zeg...

Maar knippen jullie dan ook de logo's uit supermarkt-tassen of van de tankbonnetjes als je die weer eens in moet leveren? Vragen jullie bij de slijter of je sterke drank misschien ook in blanco papier verpakt kan worden? Zelfde vraag voor producten van de bakker, slager en de rest v.d middenstand.

Thinner schijnt ook goed te werken op bank-pasjes, kan niemand meer zien waar je je geld bewaart... en wie gebruikt die chipknip nou werkelijk?

Op je fiets zit ook altijd een sticker op het spatbord, f*ing irritant, man.

Nee, god behoede dat een willekeurige passant kan zien waar jouw product vandaan komt en dat zo misschien wel bijgedragen kan worden die zaak in stand te houden.

Ik snap er geen bal van. Kijk, als je nou vindt dat zo'n complete taartschep eraf moet omdat je dat niet vindt staan, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar voor het dealer-adres en/of naam, pff...

Wordt wakker, we leven in een consumptie-maatschappij, daar eet jij ook van.

Zo, gal is eruit, ik kan weer lekker gaan slapen. _O-
Amen!
 
Toch krijg ik haast alleen maar positieve reacties, en vooral als ze een keer panne hebben of een aanrijding.
Hoeven ze mijn telefoonnummer niet op te zoeken want die staat er gewoon op.
 
Ach ik zie het probleem niet zo van zo'n reclame onder mijn kentekenplaat hoor...De man biedt ook altijd goede service en mag van mij dan best zijn naam onder mijn kentekens hebben staan....Heeft er ook 1 op mijn motor gezet die ik ergens anders gekocht had maar daar eens ter reparatie aangeboden had en geen probleem voor mij...Laat het lekker zitten..Vond het eigenlijk wel grappig dat ie dat gedaan had....

Bij aankoop van een motor daar wel gezegd dat ik GEEN stickertje op mijn carbon voorspatbord wilde en dat zat er dus ook niet op toen ik hem ging halen...Kentekenplaat reclame natuurlijk wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan