Kentekenplaat terug dankzij mf sticker

Corona-Shorty

Die hard MF'er
9 mei 2003
729
0
Anna Paulowna
Vanmiddag met het mooie weer ff lekker rondjes wezen rijden, wordt ik opeens gebeld tijdens het rijden. Heb ik een vriend aan de telefoon en die zegt dat ik mijn kenteken was verloren B| .
Dus ik kijken aan de achterkant van me motor....en ja hoor weg kentekenplaat :( |(

Gelukkig blijkt mijn kentekenplaat te zijn gevonden door Hayabusa_turbo hier van het forum :} :} . Gelijk maar ff opgehaald bij hem thuis.
Helaas is er wel een auto overheen gereden, dus me knipperlichten zijn aan puin en me kentekenplaats is ook verkloot ;( .

Nu maar weer nieuwe knipperlichten kopen en een nieuwe beugel maken en kijken of je ergens een nieuwe kentekenplaat kan laten maken :? .

Maar toch wel handig zo'n mf sticker op je kentekenplaat :} :}

Vanmiddag met het mooie weer ff lekker rondjes wezen rijden, wordt ik opeens gebeld tijdens het rijden. Heb ik een vriend aan de telefoon en die zegt dat ik mijn kenteken was verloren B| .
Dus ik kijken aan de achterkant van me motor....en ja hoor weg kentekenplaat :( |(

Gelukkig blijkt mijn kentekenplaat te zijn gevonden door Hayabusa_turbo hier van het forum :} :} . Gelijk maar ff opgehaald bij hem thuis.
Helaas is er wel een auto overheen gereden, dus me knipperlichten zijn aan puin en me kentekenplaats is ook verkloot ;( .

Nu maar weer nieuwe knipperlichten kopen en een nieuwe beugel maken en kijken of je ergens een nieuwe kentekenplaat kan laten maken :? .

Maar toch wel handig zo'n mf sticker op je kentekenplaat :} :}

Eigenlijk wilde ik m boven me bed hangen maarja, ik dacht dat is een beetje lullig

:+

nee, ik zag je al langsrijden, en een tijdje later reed je langs (zat ik in mn tuin) en ik hoorde een raar geluid (van er valt iets) ik van :? maja, rijden er auto's langs hoor ik t weer (ik denk van er ligt iets op de weg, gevaar voor motorrijders) ga ik kijken zag ik jouw plaat liggen. Toen je vriend gebeld enz.

vaag he, precies voor mijn huis dat je je plaat verliest

maarja mooi dat je m weer terug hebt!!!

1000 maal thnx :} :} :}

Enne post ff die pic van me bike die je in de tuin hebt gemaakt ;)

Die hayabusa is trouwens super mooi :9~ , en ik ben benieuwd wat die turbo gaat doen })

1000 maal thnx :} :} :}

Enne post ff die pic van me bike die je in de tuin hebt gemaakt ;)

Die hayabusa is trouwens super mooi :9~ , en ik ben benieuwd wat die turbo gaat doen })

thnx, *D

full

jij hebt ook een vet mooie bike man 8-)

Laatst bewerkt:
start > zoeken > zoek naar chillout4.swf dan aanklikken..
rechtermuisknop > kopieren.
Dan ergens plakken

idd ja B| ...nu moet ik alleen kijken of ik alsnog een nieuwe kentekenplaat ergens kan laten maken. Deze plaat is redelijk verbogen en beschadigd, en dat is ook geen gezicht.

Moet toch geen probleem zijn bij een automaterialenhandel, het duurt alleen voor de motor vaak 2 dagen.
Als je je oude inlevert heb je als het goed is zo een nieuwe en zonder 1tje erop.

Moet toch geen probleem zijn bij een automaterialenhandel, het duurt alleen voor de motor vaak 2 dagen.
Als je je oude inlevert heb je als het goed is zo een nieuwe en zonder 1tje erop.

thnx...zal eens gaan kijken.

Enne kan het ook niet bij een motorzaak :?

Weet iemand trouwens nog mooie knipperlichten???...

Geld dit nou als gespot zijn, of niet? Ze hebben tenslotte je sticker gezien. Maar alleen niet je motor of jezelf... :+

Ziet er leuk uit zonder kenteken (met ook hoor). HAd je donderdag nog "gespot" bij radio Elko...

Ik zag vandaag dit op de snelweg.

Was waarschijnlijk ook zijn plaat verloren en had hem ook weer terug.
Het is niet echt duidelijk, maar hij had hem op zijn rugzak getaped.

full

Das dan weer mazzel Wilco dat je plaat terug gevonden is...

Wie heeft die plaat er onder geschroefd toch niet Rob aso he...

Anders bewijst het maar weer eens wat een prutser het is :)

Terug
Bovenaan Onderaan