Kentekenplaathouder GSX-R600K4

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Ik wil de taartschep van m'n 2004 GSX-R600 afslopen en vervangen door een mooie kentekenhouder. Waar kan ik die dingen kopen? Liefst compleet, dus inclusief kentekenverlichting en knippers.

Geboers in Eersel verkocht ze, maar kan ze nu niet meer leveren.

Ik wil de taartschep van m'n 2004 GSX-R600 afslopen en vervangen door een mooie kentekenhouder. Waar kan ik die dingen kopen? Liefst compleet, dus inclusief kentekenverlichting en knippers.

Geboers in Eersel verkocht ze, maar kan ze nu niet meer leveren.

Sorry kerel dat wilde ik dus zeggen, heb daar de mijne gehaald ben bang dat dat dan de laatste was....

Misschien Neutekens Westerhoven

heeft er iemand vooraan al nieuwe knippers,ben net achter mijn motor geweest(nieuwe band en valblokken)en men dealer had geen enkele die vooraan passen B|

@bananeman:

jij hebt toch een Yoshi onder zitten he?
heb jij last van een dipje ??
wil er ook een opzetten maar word me afgeraden
voor mijn plaathouder heb ik gewoon paar afmetingen gedaan en met een staalplaat van 1mm dik iets uitgesneden,gaatjes geboord,geplooid,zwart gespoten en kleine knippers opgezet.
voor je plaatverlichting heb je wel een gat nodig van 20mm!

Ik heb andere knippers voor.....

Greggs Customs flushmounts.
Kosten wat maar dan heb je ook wel de mooiste (vind ik) flushmounts.

Deze dus.

@bananeman:

jij hebt toch een Yoshi onder zitten he?
heb jij last van een dipje ??
wil er ook een opzetten maar word me afgeraden
Ik heb geen dipje gemerkt, iig zeker geen in vergelijking met de standaard demper. Ik vind de Yoshi top, supergeluid :9~

En ik had mazzel; ze hadden toch nog een kentekenhouder bij Geboers :)

Ik heb andere knippers voor.....

Greggs Customs flushmounts.
Kosten wat maar dan heb je ook wel de mooiste (vind ik) flushmounts.

Deze dus.
waar heb je deze besteld op internet en wa is de prijs in euro???
110 dollar vin ik veel geld voor knippers

voor een uitlaat moet ik toch nog beetje sparen :)

Laatst bewerkt:
waar heb je deze besteld op internet en wa is de prijs in euro???
110 dollar vin ik veel geld voor knippers

voor een uitlaat moet ik toch nog beetje sparen :)
Heb ze bij Harris Performance (UK) besteld....

In €'s (incl. verzenden) komen ze dan op 150,- :X

Hobby's mogen wat kosten zullen we maar zeggen ;)

heeft er iemand vooraan al nieuwe knippers,ben net achter mijn motor geweest(nieuwe band en valblokken)en men dealer had geen enkele die vooraan passen B|

Je kunt ook een "Cover voor montage kleine knipperlichten" aanschaffen daarna passen alle type knipperlichten

Heb t ook zelf gedaan zit alleen geen kenteken verlichting op.....
full

En ik had mazzel; ze hadden toch nog een kentekenhouder bij Geboers :)
FOTO! :)

en heeft er iemand foto's Van een Fabri double Bubble en die van Aeromax(ermax DB) in titatium ik denk dat ik zo eentje ga bestellen vind alleen geen foto's op het internet'enkel blauwe aeromax schermpje :(

is gelijk op welke motor het staat,het is gewoon om het kleur titanium te zien :)

Laatst bewerkt:
en heeft er iemand foto's Van een Fabri double Bubble en die van Aeromax(ermax DB) in titatium ik denk dat ik zo eentje ga bestellen vind alleen geen foto's op het internet'enkel blauwe aeromax schermpje :(

is gelijk op welke motor het staat,het is gewoon om het kleur titanium te zien :)

Zal volgende week zelf een foto plaatsen heb een fabbri besteld ;)

Voor je kentekenplaat verlichting kun je ook een Power Ledje halen, super klein maar geeft een bak licht, kosten iets van 30 eurie bij TTL motoren in Roosendaal... Die hebben ook erg mooie led knippers voor voorop..
En Zo'n kantekenplaathouder kan je bestellen bij Knoppers motoren in Rotterdam, daar komt de mijne ook vandaan, met motor en al... ga hem zaterdag ophalen

Terug
Bovenaan Onderaan