Kentekenplaathouder welke?

Verchurch

Rookie
5 jul 2011
11
0
Amstelhoek
Hoi goede middag.

Ik heb een vraagje over de verschillende soorten kentekenplaathouders. Ik heb nu een aantal maanden mijn Kawasaki z750 en ik heb zo'n groot spatbord / kentekenplaathouder. Nu wil ik graag een kleinere kentekenplaathouder, maar zijn er nogal wat opties. Zou iemand mij kunnen vertellen wat goede kentekenplaathouders zijn en waar je die het beste kunt bestellen/ kopen. Ik vind het namelijk net iets mooier staan met zo'n klein plaatje.
En soms zie ik ze ook staan met richtingaanwijzers en zonder. Maar je moet toch altijd richtingsaanwijzers hebben of is dat meer zodat je zelf kunt gaan knutselen met de richtingaanwijzers?

Ik hoop ieder geval op wat reacties.

Groetjes Robin
 
Wat dacht je van zonder?

Heb sinds vrijdag een nieuwe kentekenplaat omdat ze me oude hadden gejat + de houder. Nieuwe kentekenplaat was al duur genoeg dus daar 2 gaatjes in geboord (let op de verborgen echtheids tekens) en direct aan het frame bevestigd met 2 RVS bouten.
 
Hoi goede middag.

Ik heb een vraagje over de verschillende soorten kentekenplaathouders. Ik heb nu een aantal maanden mijn Kawasaki z750 en ik heb zo'n groot spatbord / kentekenplaathouder. Nu wil ik graag een kleinere kentekenplaathouder, maar zijn er nogal wat opties. Zou iemand mij kunnen vertellen wat goede kentekenplaathouders zijn en waar je die het beste kunt bestellen/ kopen. Ik vind het namelijk net iets mooier staan met zo'n klein plaatje.
En soms zie ik ze ook staan met richtingaanwijzers en zonder. Maar je moet toch altijd richtingsaanwijzers hebben of is dat meer zodat je zelf kunt gaan knutselen met de richtingaanwijzers?

Ik hoop ieder geval op wat reacties.

Groetjes Robin

Je zou eventueel op de site van mdi-online.nl kunnen kijken daar verkopen ze onder andere kant en klare houders voor oa jouw motor. Past vaak 1 op 1. En daarbij wel even de richting aanwijzers kopen, als je de bestaande niet gaat overzetten!

Groetjes kevin
 
Terug
Bovenaan Onderaan