Kentekenplaatverlichting

Wat te doen.

  • Laten zoals het is

    Stemmen: 1 3,8%
  • Zonder verl. en refl.

    Stemmen: 14 53,8%
  • Met verl. en refl.

    Stemmen: 11 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    26

-=EB=-

Die hard MF'er
13 apr 2002
419
0
Oisterwijk
Vind de kentekenplaathouder van mijn motor niet zo mooi.

Ben van plan om iets anders er voor te maken, maar weet niet goed wat ik met de kentekenplaatverlichting en het reflectorplaatje moet doen. (Is natuurlijk verplicht)
En wat te doen met de knipperlichten? Terugzetten of van die kleine knippers monteren?

Wat zouden jullie doen?

18736
 
Eraf met die zooi !! Die kentekenplaat reflecteerd al als je er met een brandende sigaret langs loopt dus verlichting is overbodig.
 
Ziet er mooi uit maar ik zou echt niet de moeite hebben genomen om de reflector er tussen te drukken. Ik zou de kentekenplaat helemaal naar boven hebben geplaatst en de knipperlichten naast de plaat...

Maar ja, wie ben ik ;)
 
eerst lezen, dan posten.....

en die reflector..... dat had mijn oude motor standaard niet eens, nooit iets van gehoord!!

zonder is NOG mooier!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfsde met min moped gedaan... een zxr heeft namelijk ook zo'n lelijk blok plastic achterop!

ik heb het er gewoon afgeschroeft en vervolgens poweleds gemonteert in de kapen en bij (trap)fietsenboer een leuk reflectoortje gekocht om er op te lijmen!

piccie:
spatbord.JPG
 
Eric, haal af die reflector, je hebt toch altijd je licht aanstaan en daarbij reflecteert die kenteken plaat al meer dan genoeg.

Het achterkantje begint nu wel super te worden, :} waarom doen ze dat fabriek af nou niet zo ipv die grote schep er achter te plaatsen :r
 
Die makers van motorfietsen moeten kennelijk zich aan regeltjes houden.
EB die reflector verwijderen ja en omhoog met kentekenplaat.

Heb zelf twee Led's als plaat verlichting gemaakt, deze moet er verplicht opzitten en als ze me nu aan houden kunnen ze me feitelijk nix maken.
Heb zelf een Ermax undertray gemonteerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan