Kentekenplaten vernieuwen?

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Hoe zit dat nou met die nieuwe kenteken platen? Moet je NU al een kentekenplaat hebben met landaanduiding? Of was dat uitgesteld tot ????-??-?? ?

Als ze al vervangen zouden moeten zijn is deze meneer in ieder geval in overtreding....maar ik ben maar niet naast hem op de VLUCHTSTROOK BIJ HET UITKOMEN VAN DE BOCHT gestopt om het hem te vragen.
Ik was een beetje bang voor hem....het was er namelijk zo eentje met een snor ....
....en een veeeeel te grote zonnenbril...daarom stond zijn helm open denk ik...die kon niet meer dicht.
LicencePlate.jpg
 
ik heb er ook nog steeds niks over/van gehoort
geen schrijven van het Rijk/rijkswaterstaat/rdw

het gaat een keer gebeuren, maar wanneer??????????

zolang die bromsnor met zonnebril niks zegt vind ik het prima
 
Motorkentekenplaat
De nieuwe motorkentekenplaat is voorzien van het EU-symbool met daarin het NL-teken opgenomen in de folie. De kentekenplaat heeft een kleiner formaat gekregen en meet nu 21 x 14,3 cm. Per motor wordt één nieuwe kentekenplaat verstrekt.
De eigenaar of houder van een motor krijgt tot 1 februari 2003 de tijd om de oude plaat te verwisselen voor een nieuwe.
 
Uiterlijk in februari 2003 moet er nieuwe platen @op je fiets zitten.

CU

DooV
 
Ik kan me voorstellen dat je het ff rustig aan doet als er een agent voor je rijdt. Dat deed ik altijd wel op mijn brommer als ze in de buurt waren.
 
Hoe zit dat nou met die nieuwe kenteken platen? Moet je NU al een kentekenplaat hebben met landaanduiding? Of was dat uitgesteld tot ????-??-?? ?

Als ze al vervangen zouden moeten zijn is deze meneer in ieder geval in overtreding....maar ik ben maar niet naast hem op de VLUCHTSTROOK BIJ HET UITKOMEN VAN DE BOCHT gestopt om het hem te vragen.
Ik was een beetje bang voor hem....het was er namelijk zo eentje met een snor ....
....en een veeeeel te grote zonnenbril...daarom stond zijn helm open denk ik...die kon niet meer dicht.
LicencePlate.jpg

Ut zijn dus niet alleen koekblikken die je bocht verpesten.. :(

Of moest je volgen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan