Kentekenplaten

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Weet iemand in budel en omgeving een zaak waar ze terwijl je wacht kentekenplaten kunnen maken? (halfords in weert niet, brezan weert ook niet had geen motorplaten op voorraad)(limburg en eindhoven mag ook)
 
Je moet gewoon naar een dealer gaan, en de platen krijg je tegenwoordig alleen met je kentekenbewijs erbij, anders alleen met dupicaatcode.

Brezan?

Automaterialen shop.

Groet Dirk.
 
Weet iemand in budel en omgeving een zaak waar ze terwijl je wacht kentekenplaten kunnen maken? (halfords in weert niet, brezan weert ook niet had geen motorplaten op voorraad)(limburg en eindhoven mag ook)
Even navragen bij Heuts...die in Weert geloof ik niet klaar terwijl u wacht, maar een andere vestiging in N-Limburg wel...
 
mtor platen terwijl je acht word moeilijk denk ik , dat is voor zover ik weet alleen met auto platen zo
 
Klaar terwijl u wacht bestaat niet meer..
kenteken boer moet stempel laten zetten in kentekenbewijs NA
goedkeuring van RDW..
vaak is het vandaag besteld morgen klaar...
 
Klaar terwijl u wacht is zeer wel mogelijk. Onzin, dat stempelverhaal. In Deventer haal ik altijd platen op deze wijze. Heeft TS niets aan natuurlijk... :}
 
Misschien bedoeld mister Q een situatie van diefstal kentekenplaten, dan krijg je speciale platen. Die zullen wel op aanvraag zijn.
 
Een producent van kentekenplaten heeft zelf het stempelapparaatje om het kentekenbewijs te stempelen. (verkregen bij verlenen van productievergunning) Hij dient kentekenbewijs (eenmalig) te stempelen bij afgifte van de GAIK plaat.(Gecontroleerde Afgifte en Inname Kentekenplaten)Indien het kentekenbewijs al eens gestempeld is, krijg je alleen een andere plaat als je je vorige (bv gescheurde oid) plaat ter plekke inlevert. Het kan dus weldegelijk om erop te wachten. Kentekenplaat maken gebeurd dus zonder tussenkomst RDW.

De Kale

Klaar terwijl u wacht bestaat niet meer..
kenteken boer moet stempel laten zetten in kentekenbewijs NA
goedkeuring van RDW..
vaak is het vandaag besteld morgen klaar...
 
Misschien bedoeld mister Q een situatie van diefstal kentekenplaten, dan krijg je speciale platen. Die zullen wel op aanvraag zijn.
Nope, ze leggen tijdens het persen er gewoon zo'n 1tje bij. Wel moet je eerst een nieuw kentekenbewijs aanvragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan