Kenwood portofoons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superslurper

Die hard MF'er
21 nov 2004
814
0
Te koop set Kenwood portofoons type UBZ-lj8.

Met 2 oortjes

Met duo oplader.

Beide portofoons zijn voor zien van Ni-Cd battery pack.

Alles is nog in nieuw staat


Prijs € 150,--
full
 
Laatst bewerkt:
Keurig setje, heb ze zelf ook. Maar dan wel met een goede speakerset ingebouwd in de helm.
 
Yep, maar ik heb er binnenkort waarschijnlijk ook weer twee te koop (zelfde type, maar dan zonder lader en accu. Kunnen gewoon oplaadbare AA bat. in). Waanneer je daar eventueel intresse in hebt, laat het me dan even weten. Uiteraard voor een lagere prijs dan deze twee met oplader en accu's.
De reden dat ik die andere dan verkoop, is dat ik eigenlijk wel op zoek was naar een lader en accu's. ;)

Groet,

Jonne.
 
Een vraagje van een leek tussendoor...
Waarom zijn deze porto's zo aan de prijs?(ze zullen het ongetwijfeld wel waard zijn hoor!)
Er zijn al porto setjes van 50 euro die ook een vrij aardige kwaliteit hebben, wat is het verschil met deze Kenwoods?

Nogmaals, deze vraag is niet om de prijs af te kraken!
 
Yep, maar ik heb er binnenkort waarschijnlijk ook weer twee te koop (zelfde type, maar dan zonder lader en accu. Kunnen gewoon oplaadbare AA bat. in). Waanneer je daar eventueel intresse in hebt, laat het me dan even weten. Uiteraard voor een lagere prijs dan deze twee met oplader en accu's.
De reden dat ik die andere dan verkoop, is dat ik eigenlijk wel op zoek was naar een lader en accu's. ;)

Groet,

Jonne.

zit wel een batterij pack in of kunnen die gewoon los erin dan

was al ff aan het kijken voor een losse lader en accu maar dan ben ik meer kwijt als waar jij ze net al voor verkocht hebt 60eu de lader 2x 35 voor de accu's
dus laat maar wat weten tzt
 
Zit dan geen batterypack in, maar de prijs wordt dan ook minder dan de helft van deze set ;)
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje van een leek tussendoor...
Waarom zijn deze porto's zo aan de prijs?(ze zullen het ongetwijfeld wel waard zijn hoor!)
Er zijn al porto setjes van 50 euro die ook een vrij aardige kwaliteit hebben, wat is het verschil met deze Kenwoods?

Nogmaals, deze vraag is niet om de prijs af te kraken!

Ze zijn ook erg duur en of je dat het waard vindt...??
Ik heb meerdere andere merken gehad en met geen een was ik echt tevreden. Veelal niet goed icm Autocom (geen goede VOX e.d.)
Tevens is de geluidskwaliteit van deze Kenwoods erg goed. Ook bewaren deze kenwoods hun instellingen ook wanneer er geen stroom op staat. Je kan ze dus schakelen via je boordnet zonder dat je ze steeds opnieuw moet instellen.
 
Klopt, je hebt niks extra's nodig. Passen er zo in. Net zo makkelijk wanneer je accu leeg is; je kan gewoon AA batterijen kopen en verder kletsen *O*
 
Laatst bewerkt:
Jonne,

Pakketje gaat morgen met de post mee.


Kan tevens slotje op dit topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan