Keramisch coaten uitlaatbochten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk1959

MF veteraan
4 sep 2010
3.009
0
Ik wil misschien mijn bochten keramisch laten coaten, heeft iemand hier al ervaring mee, qua resultaat en uitzien op langere termijn. De coating is bestand tegen temeraturen tot 1050 graden.
full
 
Wel bekend mee,
ik laat dit vaker doen bij speedline coatings in best. Die jongens leveren goed werk en het ziet er altijd netjes uit. De coating blijft ook goed na stevig doorrijden.

Bedankt voor de info.
Ja als ik het doe dan laat ik het ook daar doen, weet jij toevallig ook of je dit ook in de kleur rood kunt laten coaten? En wat het ongeveer ruimgeschat kost.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Kijk dan even op de website, daar staan de volgende kleuren:

:Cromex
:Satins silver
:Mag silver
:Titanium
:Tungsten gray
:Cobalt black
:Jet black
:Cobra black
:Gold

[afbeelding]

http://www.speedlinecoatings.com/uitlaatcoatings.html

Ja dat had ik al gezien, maar aangezien het nu de 2e kerstdag is, en je daar nu natuurlijk nu geen info kunt vragen, en er hier vaak ervaringsdeskundigen zitten daarom deze vraag. Dus waarschjnlijk niet in het rood te krijgen, de prijzen vind je daar ook niet.(wat ik ook wel begrijp, want zal afhangen van de grote van het opject.) Maar als iemand al een zijn bochten heeft laten doen, dan heb ik wel een indicatie van wat het ongeveer gaat kosten. Maar ik zal ze wel een e-mail sturen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vn 2000 waarvan de uitlaten gecoat zijn in 2008 maar nu zijn de pijpen hier en daar wat beschadigd. nu is mijn vraag kan ik dat zelf wat bijwerken . met een of andere verf . opnieuw laten coaten zie ik niet zitten .
full
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vn 2000 waarvan de uitlaten gecoat zijn in 2008 maar nu zijn de pijpen hier en daar wat beschadigd. nu is mijn vraag kan ik dat zelf wat bijwerken . met een of andere verf . opnieuw laten coaten zie ik niet zitten . [afbeelding]


Ik zou een busje matzwarte hittebstendige verf kopen, dit ruim op een schoteltje spuiten, en dan de uitlaat met een penseeltje bijtippen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan