keramische kleppen

waussie

MF'er
21 apr 2006
147
0
middelharnis
Hallo, ik ben op zoek naar een leuke beginners motor en nu kwam ik via via uit bij een yamaha fzr 600 uit 97. Volgens de eigenaar heeft deze motor keramische kleppen die pas bij 80.000 km. gesteld zouden moeten worden. Weet iemand hier misschien meer van? Ik zelf heb er nooit van gehoord maar ik ben dan ook een leek op dit gebied.

gr. Rosalie
 
:? keramische kleppen ? yamaha FZ, FZR moeten om de 42000 gecheckt worden op de kleppen. let op FZR600 hebben een zwakke versnellingsbak, let op z`n tweede versnelling, giert deze of maakt een rommelig geluid , of schiet uit z`n versnelling lekker laten staan die fiets.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?PHPSESSID=7a1c192c598712f9e796aeb81074fc81;board=4.0

kijk het forum ff na daar staat zat in over de FZR600

ik denk dat het meer de oudere FZR betreft maar je kan beter ff doorbladeren.
Verders zijn het gewoon goeie fietsen hoor !

vertel misschien iets meer over de motor , de km stand etc

de eigenaar heeft er in ieder geval de ballen verstand van.

zag in een andere post van je dat de motor 17000 miles heeft gelopen ? das weinig
neem aan dat de motor ok is met zo`n mijlen stand = 27200 km .
Maak een proefrit en neem iemand met verstand ervan mee.
 
Laatst bewerkt:
13000 x 1,6 = 20800 km dat is niks joh ! die motor mits normaal bereden zou prima moeten wezen.

Fzr600r.jpg


3100 euro lijkt mij een redelijke prijs , mits de motor in zeer goede staat is , dus lak , zonder deukjes , goed verzorgt in showroom staat dus.
wat ik al zei maak een flinke proefrit (altijd doen) en neem iemand mee met verstand van motortechniek .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan