Kerst

Heb net mijn achterspatbord ingekort.

Geeft weer een voldaan gevoel :)
 
[me]Revolution is net de familie ontvlucht en is mooi een stukkie gaan motorrijden. :] [/me]
 
Ikke is weer terug van pa & ma. Was wel gezellig. Mooi lam... Nu wil m\'n vriedin graag naar de kroeg. Van mij mag ze, maar ben er nog niet uit of ik mee ga. Beetje last van m\'n buik. Denk teveel gegeten ;)
 
Net terug van m\'n broer waar we de cadeautjes hebben gedaan. Mocht van mijn ouders kiezen tussen een VRO cursus of het dubbele aan geld als ik de motor liet staan.

Man, wat zal ik een lol hebben op die cursus :]
 
full

ga deze broeder probeeren op te eten :?
 
Huiswerk maken, pad in de tuin verbreden, beetje op het forum rond hangen en beginnen met het demonteren van mijn motor voor de spuiter.
En al ik tijd over heb nog even een filmpje kijken.
 
gefeliciteerd oude brikker ;)



Ik heb net ff stukje gereden, vanmorgen undertail gemonteerd en zo. Ff gas geven op de verlaten wegen nu ;) Nu wachten tot maart ofzo.
 
Mijn verjaardag vieren.

Hee Oude Brikker, gefeliciteerd! Toevallig ben ik ook jarig vandaag. Wij hebben hier lekker niet veel gedaan. Beetje op de bank gehangen, met de hondjes naar de dijk, visite gehad en lekker gegeten. Straks lekker in makkelijke kleertjes op de bank DVD'tje kijken. Wijntje erbij, colaatje voor de kids en als we trek hebben, eten we het ijs nog op wat nog in de vriezer staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan