Kerstman op een Ducatie..

Als ik de titel lees van dit topic denk ik maar aan een ding!

album_pic.php
 
Duh! :z
Het is maar net in welke context je het plaatst natuurlijk.
Je leest niet goed boefje!

Leg mij dan eens uit in welke context ik het moet zien,...

Als ik het zo lees vindt je hoe je eruit ziet op een motor erg belangrijk, zelf in zovere maten dat je motor kleding uitzoekt op uiterlijk ipv van functionaliteit, en je andere motorrijders beoordeeld op uiterlijk (powerrangers). Kan ik begrijpen dat dat powerranger ook een beetje is om te kloten (Hoop ik tenminste)....

Je zegt daarbij ook nog eens "its not how you feel its how you look"

Nog zo'n voorbeeld :

"Zo'n machine kost toch bijna net zo veel als mijn Harley en ik zou echt niet voor kerstman of kassiere aangezien willen worden...",

Het zal wel plagerig bedoelt zijn, maar ook hier vindt je het nogal belangrijk hoe je overkomt,... Motor koop je omdat jij er gek van bent, niet omdat de hele buurt hem mooi vindt...

No hard feelings, maar ben wel benieuwd hoe ik het dan wel moet zien ?
 
Laatst bewerkt:
@ boefje : Speciaal voor jou dan:
"it's not how you feel, it's how you look" is eigl. een gezegde dat je gebruikt als je je bv 3x k*t voelt, kotsziek en misselijk. Je kan je dan bv goed kleden en zeggen: "it's not how you feel..."

Natuurlijk gaat dit gezegde niet op als je je al goed voelt.
In de powerranger-context zeg ik: als je dan niet op een echte bike (lees Harley-Davidson)zit, doe dan iets aan je uiterlijk zodat je er tenminste toch nog goed uitziet.

welgemeende groet
John

Sorry boys, kon het niet laten. Moet ik de hele rits smileys er ook bij plakken?
:9
 
Wow! en ik maar afvragen waarom mijn Duc minder rammelt dan andere :?

Waar kun je open koppelingsdeksels kopen en wat kost dat ongeveer?

Thanx...kan nu al niet wachten om dan het geluid te horen :)
 
Yo, Slow.....Dát zijn nog nog eens teksten :}

... je doet me blozen... :o

maar even serieus, blijf het wel met een korrel zout nemen he!
de meest Harley Rijders zijn notoire zuipschuiten...

ben jij overgens echt politie agent? Nee toch?
 
Zou het heel erg zijn als ik "ja" zei???

Het zit zo: Een van mijn jeugdhelden was Brigadier Dog, ofwel op z'n Amerikaans: Deputy Dawg. De gevleugelde kreet "Jij krijgt 30 dagen, schobbejak!" was in mijn ouderlijk huis regelmatig te horen, iedere avond rond 18.45 uur zaten mijn broertje en ik voor de buis voor de nieuwe avonturen van de brigadier. Daarnaast rijd ik Ducati, maar dat snapte je al. Verenig deze twee gegevens, en mijn nick is duidelijk. En Deputy Duc vond ik beter klinken dan Brigadier Duc. De jongere generatie begrijpt hier waarschijnlijk helemaal niets van :)
 
Laatst bewerkt:
Overigens, Slow, ik neem je teksten met een korrel zout, omdat heel duidelijk is dat jij dat ook doet. Eerlijk gezegd maakt het mij helemaal niet uit waar iemand mee rijdt, als er maar gereden wordt. Voor mij is het een Ducati geworden, voor jou een Harley, een ander zweert het bij een R1 of een Fireblade. Buiten dit spul heb ik ook nog een Honda Pan European uit 1993 waar ik een kleine 20.000 kilometer per jaar mee wegrijd en ook daar geniet ik van. Ik heb zelfs een oude Suzuki T500 uit 1974 in de schuur staan, zo een tweetakt en ik zou er graag nog een Honda CB500 Four bij willen hebben, met de originele uitlaten en ook nog....

Het enige wat ik een kwalijke zaak vind is dat er mensen zijn die -serieus- beweren dat hun (merk) motor de beste van de hele wereld is en dat de rest van al dat (Japanse) spul niet deugt. Beetje kortzichtig, en raad eens bij welke twee merken je dit het meeste tegenkomt?
 
Was zonet ff bij Goedhart in Bodegraven (als 1 van de 2 HD rijders daar)toen mijn oor het geluid opving van wat leek op de belletjes van de arreslee van de kerstman.
Toen ik omkeek bleken het 2 Ducaties te zijn die dit typerende geluid afgaven.

Kan iemand mij vertellen wat dat specefieke geluid is?

Grappig overgens dat 1 van die Ducatie Powerrangers een opmerking maakte over Harley's... rammelbakken. Heb geen opmerking retour gestuurd over zijn kerstbellen. (Dat zou 2 tegen de hele powerranger community worden. Ik ben wel goed maar niet ZO goed) ;)

Ik vind dit zo'n geinige post :) :} haha
 
@ Deputy duc:
Nee, het zou niet erg zijn als je "ja" zei maar ik zou dan wel wat alerter worden op wat ik hier post. ;)

Welke 2 merken de grootste fanatiekelingen hebben...?
Ik denk Ducatie en Ducati.
Motivatie:Ducaite rijders willen graag maar ze kunnen niet.
Er is maar 1 goed merk en de "owners" weten dat. No need to argue.
*D :P

Slow
 
Slow,

Wat maak je het jezelf toch moeilijk met je merkvoorkeur en het proberen af te zeiken van andere merken.

Ik heb momenteel een (powerranger) Honda CBR600RR, daarvoor had ik een Ducati Monster 900S en heb onlangs een Harley V-rod gereden (of is dat voor jou dan een "niet echte harley"?). Allemaal mooie fietsen met hun eigen plus- en minpunten.

Ik moet wel zeggen dat mijn hart bij V-twins toch nog steeds harder gaat kloppen (en dan maakt het merk niet eens zo veel uit)
 
@ Deputy duc:
Nee, het zou niet erg zijn als je "ja" zei maar ik zou dan wel wat alerter worden op wat ik hier post. ;)

Welke 2 merken de grootste fanatiekelingen hebben...?
Ik denk Ducatie en Ducati.
Motivatie:Ducaite rijders willen graag maar ze kunnen niet.
Er is maar 1 goed merk en de "owners" weten dat. No need to argue.
*D :P

Slow

Slow, je blijft mij verrassen, weer een nieuwe spelling van Ducati :}
 
Slow,

Wat maak je het jezelf toch moeilijk met je merkvoorkeur en het proberen af te zeiken van andere merken.
...
Ik moet wel zeggen dat mijn hart bij V-twins toch nog steeds harder gaat kloppen (en dan maakt het merk niet eens zo veel uit)

Hallooo Blacky!
Ok, je hebt gelijk. Gelijkheid in éénheid want we rijden allemaal motor.
Ik ga het mezelf niet meer moeilijk maken.
Heb je de rest van de topic ook een beetje bekeken?

gr,
Slow.
 
Hallooo Blacky!
Ok, je hebt gelijk. Gelijkheid in éénheid want we rijden allemaal motor.
Ik ga het mezelf niet meer moeilijk maken.
Heb je de rest van de topic ook een beetje bekeken?

gr,
Slow.

Muahahahahaaaaa Kratje bier wedden van niet *D

trouwens wel een ballenbak hoor zo'n happy droplulson
 
Een droge koppeling is ook nog lichter dan een natte koppeling..
scheelt weer kilo's wat weer beter uitkomt voor pk verhouding
 
Ach ja......kwam overigens wel een prima geluidje uit met Silmotor racedempers. Heb menig 4 cylinder buikschuiver (met sportdemper) "stil gekregen" met die "droplulson".....dachten ze dat ze geluid aan het maken waren.

Ik heb nu een 4 cyclindermotor (nog geen racedemper), maar een brullende V-twin is toch echt andere koek!!!! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan