Ketting invetten met ouded motorolie?

Het onderwerp zegt het al voor een groot deel he. Kan het kwaad als je je ketting invet met afgedraaide motorolie, dat deze minder of niet slingervast is weet ik ook maar dat geeft toch niet nu hij in de winter misschien maar 700km/maand zal doen...
 
Het onderwerp zegt het al voor een groot deel he. Kan het kwaad als je je ketting invet met afgedraaide motorolie, dat deze minder of niet slingervast is weet ik ook maar dat geeft toch niet nu hij in de winter misschien maar 700km/maand zal doen...
Ik snap niet waarom je zo moeilijk wil doen met afgedraaide motorolie. Qua financiën maakt het ook geen bal uit volgens mij.
 
dat deze minder of niet slingervast is weet ik ook maar dat geeft toch niet nu hij in de winter misschien maar 700km/maand zal doen...

Lijkt me niet echt lekker met de herfst (=regen) en de winter (=pekel :( ) voor de deur. Juist dan heb je een goed gesmeerde ketting nodig. Gewoon met kettingvet inspuiten of een scott-oiler monteren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :? :? ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan