Ketting klinken

gixxer2001

MF'er
17 nov 2002
194
0
spijkenisse
Hallo, heeft een van julie ervaring met die kettingklink apparaten die je op internet bij louis en dergelijke kan bestellen?
Wil er namelijk ook een bestellen, maar dan moet ik wel weten of ze goed werken.
Ik heb namelijk geen zin om een profesioneel apparaat te kopen voor meer dan 150 euro voor die ene keer per jaar dat ik hem gebruik.
 
Ik heb alleen goede ervaring met die dingen van Whale, maar die kosten inderdaad wat veel voor thuisgebruik.
Die goedkope dingen zijn vaak maar geschikt voor één merk ketting, of alleen voor lichtere kettingen. (let wel op je kettingmaat, of koop er eentje die geschikt is voor meerdere types. 520/525/530/535/630)
 
Koop nou maar gewoon zo'n ding...

Ik heb em van DID, die hoort bij DID kettingen en die gebruik ik dan ook.

Niet kutten met hamers, je stuikt héél de pennen namelijk. Niet alleen het koppie.

Als je ketting met dat gekut heel blijft is er niks aan de hand, maar op het moment dat-ie uitelkaar vliegt zal je zal altijd blijven denken: "Zou hij ook uitelkaargevlogen zijn als ik 'm met een origineel tooltje inelkaar gezet had???"

't is die 150 Eypo allemaal niet waard...
 
Koop nou maar gewoon zo'n ding...

Ik heb em van DID, die hoort bij DID kettingen en die gebruik ik dan ook.

Niet kutten met hamers, je stuikt héél de pennen namelijk. Niet alleen het koppie.

Als je ketting met dat gekut heel blijft is er niks aan de hand, maar op het moment dat-ie uitelkaar vliegt zal je zal altijd blijven denken: "Zou hij ook uitelkaargevlogen zijn als ik 'm met een origineel tooltje inelkaar gezet had???"

't is die 150 Eypo allemaal niet waard...


Mee eens :}
 
Hallo, heeft een van julie ervaring met die kettingklink apparaten die je op internet bij louis en dergelijke kan bestellen?
Wil er namelijk ook een bestellen, maar dan moet ik wel weten of ze goed werken.
Ik heb namelijk geen zin om een profesioneel apparaat te kopen voor meer dan 150 euro voor die ene keer per jaar dat ik hem gebruik.


Waar woon je. Je mag anders van mij wel even lenen als je in de buurt woont. :Y
En wat voor ketting heb je?
 
Ik heb mijn ketting ook zelf geklonken met een zware hamer aan de achterkant en een centerpons aan de voorkant, ff 2 mooi kopjes op tikken en klaar is Kees :Y
Is makkelijk zelf te doen.
Hij ligt er nu al bijna 10 k op waaronder een ritje naar Hongarije en terug :]
 
ik heb het dus ook met een visje gedaan, was daar eerst helemaal niet gerust over, maar er gebeurt dus echt helemaal niks mee. ik krijg hem er zelfs niet meer af, zo strak zit hij. dit werd meegeleverd met een 520 conversieset van RK voor mijn ZX7R.
 
Visje kan wel hoor...


Ik woon in l'dam maar kom regelmatig in R'dam. Kan ook wel een keer dat ding voor je komen klinken, misschien effe wat makkelijker dan uit drente vandaan komen.
 
Hallo, heeft een van julie ervaring met die kettingklink apparaten die je op internet bij louis en dergelijke kan bestellen?
Wil er namelijk ook een bestellen, maar dan moet ik wel weten of ze goed werken.
Ik heb namelijk geen zin om een profesioneel apparaat te kopen voor meer dan 150 euro voor die ene keer per jaar dat ik hem gebruik.

Heb zo'n geval. Heb hem tot nu toe één keer gebruikt en dat werkte perfect :Y
Ook het splitsen (wat ik op mn oude ketting getest heb) werkte echt super simpel. Je moet alleen wel een maatje 24 of 27 ring/steeksleutel hebben.
 
ik heb het dus ook met een visje gedaan, was daar eerst helemaal niet gerust over, maar er gebeurt dus echt helemaal niks mee. ik krijg hem er zelfs niet meer af, zo strak zit hij. dit werd meegeleverd met een 520 conversieset van RK voor mijn ZX7R.

|( |( |( Een visje is vragen om problemen, die dingen zijn gewoon niet gemaakt voor zulke snelheden en vermogens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan