Hallo Mede MF'ers
Ik heb een vraag. Ik heb dus voor mijn motor, Suzuki GS500E, een ketting besteld. Deze moet nog geklonken worden. Nu is het eerste wat mij opviel, nadat ik mijn klinkgereedschap gemold heb , dat bij een normale ketting er 2 gaatjes in de 2 pennetjes zitten van de sluitschakel. Hier past de klinker mooi in. Nu heb ik dat bij mijn ketting niet, de pennetjes zijn volkomen vlak. Ik heb dus mijn klinkgereedschap gemold door hem erop te zetten, te persen en omdat hij zich dus niet kon centreren is hij erafgeschoten en kapot gegaan. 55 euro naar de maan.
Nu is mijn vraag of iemand misschien weet of deze ketting nog geklonken moet worden en hoe dat gedaan moet worden.
Groetjes
HiSpEM
Ik heb een vraag. Ik heb dus voor mijn motor, Suzuki GS500E, een ketting besteld. Deze moet nog geklonken worden. Nu is het eerste wat mij opviel, nadat ik mijn klinkgereedschap gemold heb , dat bij een normale ketting er 2 gaatjes in de 2 pennetjes zitten van de sluitschakel. Hier past de klinker mooi in. Nu heb ik dat bij mijn ketting niet, de pennetjes zijn volkomen vlak. Ik heb dus mijn klinkgereedschap gemold door hem erop te zetten, te persen en omdat hij zich dus niet kon centreren is hij erafgeschoten en kapot gegaan. 55 euro naar de maan.
Nu is mijn vraag of iemand misschien weet of deze ketting nog geklonken moet worden en hoe dat gedaan moet worden.
Groetjes
HiSpEM