ketting probleem :-(

mark mense

Die hard MF'er
2 mrt 2002
498
0
de ketting op mijn cbr 600 uit 91
heeft een probleem...

tijdens het stapvoetsrijden voelde en hoorde ik een klonkgeluidje ik dus op zoek naar het probleem en heb het gevonden

het schakeltje waar de ketting aan elkaar is gezet(een visje heet zoiets toch?) valt niet meer goed in de tanden van het tandwiel en ''klikt'' er elke keer dus tussen

de ketting is niet nieuw meer en zal de ketting en tandwielen moeten vervangen denk ik maar het is alleen dat ene schakeltje wat tegenwerkt, de indicatie van de kettin op de brug geeft nog niet aan dat ie vervangen moet worden..

is er nog wat aan te doen?
ik heb de ketting al ingevet en dat schakeltje met wd40 ingespoten maar helpt allemaal niet erg

zal ik een nieuwe ketting set laten monteren?
of hebben jullie nog een oplossing?
wat mag zo'n set inclusief montage kosten?

alvast bedankt

mark
 
ik moet ook een nieuwe ketting/tandwielset op mijn 91-er cbr.
Waarom DID?? en wat hield dat nalopen in???
mijn fietsje mag namelijk ook wel eens een beurt hebben, ik heb em gekocht met 30 kkm en zit nu op 35 kkm terwijl de kleppen nog gesteld moeten worden. Heb jij misschien ervaring wat een grote beurt kost bij een CBR??
Iemand die weet of er nog een beun in de buurt van Zwolle is die aan motors sleutelt???
 
ik moet ook een nieuwe ketting/tandwielset op mijn 91-er cbr.
Waarom DID?? en wat hield dat nalopen in???
mijn fietsje mag namelijk ook wel eens een beurt hebben, ik heb em gekocht met 30 kkm en zit nu op 35 kkm terwijl de kleppen nog gesteld moeten worden. Heb jij misschien ervaring wat een grote beurt kost bij een CBR??
Iemand die weet of er nog een beun in de buurt van Zwolle is die aan motors sleutelt???

weet niet precies wat een grote beurt kost bij een cbr maar je bent al snel een hoop geld kwijt

ik doe de eenvoudige dingen zelf zoals olieverversen etc. voor kleppen stellen en het monteren van een kettingset breng ik hem weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan