Ketting tandwiel spatscherm... eindelijk een superschoon achterwiel

orangektm

MF veteraan
9 apr 2009
4.442
1.923
Ik heb zelf geen aandeel hierin maar vind het geweldig dat iemand dit gemaakt heeft.

Motorrad – SNOTO

1692121783900.png
 
Ik vind het er prima uit zien, hoor 👍
Maar kan iemand uitleggen waarom dit nou zo handig is? Spat het dan minder?
 
tja ik hou altijd cardan olie over en die gooi ik dan in het kettingsmeersysteem van mijn ander motor, dus ik zie zo een kapje opzich wel zitten.
 
Zit er geen ketting vet op m'n achterwiel is het wel iets anders. Schoon blijft het toch niet.
 
Laatst bewerkt:
Nonsensoplossing voor problemen die er niet zijn. Die paar vetspetters poets je zo af met wat wd50(10ml extra) en je controleer gelijk je ketting /remblokkies en de achterband op schroeven/spijkers ed. Er word teveel een oplossing gezocht voor problemen die er niet zijn.
 
Nonsensoplossing voor problemen die er niet zijn. Die paar vetspetters poets je zo af met wat wd50(10ml extra) en je controleer gelijk je ketting /remblokkies en de xactchterband op schroeven/spijkers ed. Er word teveel een oplossing gezocht voor problemen die er niet zijn
iedereen wil niet het zelfde

En dat je het anders ziet dat kan,

Het is ook niet voor mensen die het niet willen , ik wil ook geen boot dus..... tja
 
tegen de tijd dat ik mijn motor ooit zou verkopen, kijk ik wel of ik de velg nog schoon krijg..tot die tijd geen enkele interesse
 
Terug
Bovenaan Onderaan