Autoreply
MF veteraan
De ketting van m'n Diversion ('96) is redelijk op, inclusief tandwielen.
Nou heb ik een aantal opties:
1)Richting motorzaak en daar alles laten doen. Kost me 250 Euro oid
2) Complete achterbrug e.d. eruit en de ketting bij een motorzaak laten klinken
3) Achterbrug er in laten, losse ketting amateuristisch in elkaar klinken en uiterst voorzichtig die ene kilometer naar de motorzaak rijden om hem na te laten klinken.
Als arme student is optie 1 absoluut geen goed idee, dus ik voel 't meeste voor optie 2 aangezien ik liever geen slecht geklonken ketting (3) heb. Iemand ideeen?
Nou heb ik een aantal opties:
1)Richting motorzaak en daar alles laten doen. Kost me 250 Euro oid
2) Complete achterbrug e.d. eruit en de ketting bij een motorzaak laten klinken
3) Achterbrug er in laten, losse ketting amateuristisch in elkaar klinken en uiterst voorzichtig die ene kilometer naar de motorzaak rijden om hem na te laten klinken.
Als arme student is optie 1 absoluut geen goed idee, dus ik voel 't meeste voor optie 2 aangezien ik liever geen slecht geklonken ketting (3) heb. Iemand ideeen?