ketting ZX7-R

Green Fear

Die hard MF'er
10 mei 2004
786
0
lopik
ik heb ff een vraagje over het passen van een ketting en tandwielen van een zx7r.
ik heb een kettingset gezien van Iris ketting( :? ) met een 16/46 vertanding en een 112 ketting, maar die is voor de zxr 750 H2 van 1990. Nou is mijn vraag past deze ook op een zx7r? zijn alle gatafstanden goed, en is de uitgaande as hetzelfde? ik zoek deze vertanding precies. hij kan ook wel besteld worden, maar ik dacht als dit past, hoef ik het ook niet te bestellen! ;)
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
 
full
 
Hee, hier heb ik ook mijn setje gekocht. Kocht afwijkende maat tandwielen (afwijkend van standaardverhouding) en het aantal schakels werd daar netjes op aangepast. Levering duurde alleen een beetje lang naar mijn zin, iets van 10 werkdagen. Als je op zeker wilt gaan stuur je ze toch even een mailtje?
 
dus als ik het goed begrijp, past het tandwiel wel, maar niet in combinatie met een zx7r ketting?? :? is het tandwiel van de zxr 750 dan dikker dan die van de zx7r??

Als je meer wilt weten, kun je me een mailtje sturen via onderstaande website. Geef het juiste type van je motor en het bouwjaar en dan krijg je een op maat gesneden antwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan