Kettingbotsing A6

Yam R6

MF'er
9 jan 2003
69
0
Holwierde
Stond vanochtend 2 uur in de file bij lelystad,was een kettinbotsing geweest waar ook 2 motorrijders bij betrokken waren.Ik zag een gsxr 1100 op een sleepwagen staan,helemaal aan gort later hoorde ik op het nieuws dat er weer een motorrijder minder was. Hierbij mijn oprechte deelneming aan zijn/haar familie.
 
gisteren is er bij eelde op de A28 ook een ketting botsing gebeurd waar bij een Motor rijder betrokken was

iemand in een koekblik wou van schrik de botsing ontwijken, schoot naar rechts waar de motor rijder reed, en de motor rijder vloog van zijn motor, maar was verder dan allen de schrik helemaal ok

de reactie van de motor rijder was "dat ik kan motor rijden wist ik maar dat ik ook kan vliegen was nieuw voor me " :+
 
Ik hoorde het.

Ik draaide zelf om 05.55 uur de A6 op, naar later bleek een paar kilometer na het ongeval.

Zeer dichte mist, zag geen flikker. Tot en met de A1 lekker 100 meter achter een koekblik met mistlamp gereden (mag hij kijken, ik volg wel).

Dit komt trouwens vaker voor, dat de rand van de (flinke) mistbank rond Almere-buiten ligt. Ze rijden er zo in met 140+ en voilá!
 
Terug
Bovenaan Onderaan