Kettingpons Tsubaki te leen omg. Alphen a/d Rijn?

Yahonduci

God van dienst
29 mei 2010
42.276
1
Hallo Mede-MF'ers!

Ik mag over een weekje op vol vermogen en heb een FZS1000 gekocht uit 2003. De ketting is wel aan vervanging toe, en deze heb ik erbij gekregen. Het is een Tsubaki ketting, ik dacht een endless versie maar t blijkt er één te zijn met schakel. Heeft iemand een kettingpons voor mij te leen om de oude eraf te halen en de nieuwe te klinken, omgeving Alphen aan den Rijn?

Heb voor de rest wel alle moeren losgekregen. :)

Alvast bedankt! :)
 
mja, ik heb hem in Purmerend bij A.F.S. gehuurd.
Zit er bij jouw in de regio geen motorzaak/-reparateur?
Je zou kunnen vragen of je een pons kunt lenen c.q. huren...
Ja ik had m al gevonden op google. :) Maarja, als ik daarheen rij kost me dat al 30 pleuro, huur nog 10, en dan heb ik bijna zo'n ding gekocht alsnog. :P

Ik ga morgen eens even rondbellen naar een motorzaak of ze m willen verhuren aan mij.

Goede ideeen! Ook die van dat visje is wel mooi. :) Moet ik alleen zeker een speciaal schakeltje voor kopen (kan zeker ook bij de motorzaak?) of kan ik een spietje op een normaal schakeltje doen?
 
Dat is idd een ander schakeltje...
Zou niet gaan rommelen met het orginele schakeltje om bij de dealer te komen,
als het los raakt ben je de L*L...
Heb het wel eens gedaan met 2 hamers om de schakel te klinken, en dan heel voorzichtig
naar de dealer getuft... :]
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd een ander schakeltje...
Zou niet gaan rommelen met het orginele schakeltje om bij de dealer te komen,
als het los raakt ben je de L*L...
Heb het wel eens gedaan met 2 hamers om de schakel te klinken, en dan heel voorzichtig
naar de dealer getuft... :]
Kan ik ook proberen, maar heb nog nooit een ketting geklonken, wie weet mol ik die schakel wel. _O-
 
Nog ontzettend bedankt trouwens, heren. :)

Rij inmiddels alweer een tijdje rond, heb inderdaad eerst een visjes-schakeltje gehaald en daarmee naar Goedhart gereden. Goeie methode als t effe niet anders kan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan