Keuring helmen ZAC 2005

Daan600

MF'er
3 okt 2004
131
0
Den Bosch
Als ik het goed begrepen heb, moet je in 2005 in de ZAC een KNMV goedgekeurde helm gebruiken. Deze moet op de KNMV lijst staan,en gekeurd worden door de KNMV. Ik zit eraan te denken om zondag naar de supermoto wedstrijd in Lelystad te gaan om mijn helm te laten keuren (kan maar vast gebeurd zijn). Maar moet een helm daarvoor slinternieuw zijn? Moet je al een licentie hebben om een helm te kunnen laten keuren?
 
Als ik het goed begrepen heb, moet je in 2005 in de ZAC een KNMV goedgekeurde helm gebruiken. Deze moet op de KNMV lijst staan,en gekeurd worden door de KNMV. Ik zit eraan te denken om zondag naar de supermoto wedstrijd in Lelystad te gaan om mijn helm te laten keuren (kan maar vast gebeurd zijn). Maar moet een helm daarvoor slinternieuw zijn? Moet je al een licentie hebben om een helm te kunnen laten keuren?
Doe het zelf wel bij de eerste wedstrijd volgend jaar!

Je kan het ook aan Sint Mischa vragen,die liep afgelopen jaar ook met een doos stickers rond! :+
 
Kan me voorstellen dat bij de eerste wedstrijd iedereen zijn helm laat keuren, nog langer in de rij staan!
 
volgens mij willen ze alleen maar mensen met VEEL, HEEL VEEL geld nog bij de ZAC's en andere competities.
 
Ik zag op de site van de ZAC dat ze ook oudere helmen buiten de KNMV keuring om toe willen laten. Hoe lang mag je die dan gebruiken? Mischa?
 
Hi,
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een KNMV lijst van 2004 kunnen vinden, is er al een 2005 lijst?!

Louis
 
Ik hoorde dat je een nieuwe helm moet kopen en wel bij de KNMV. Zit een extra KNMV keurmerk in de helm. Alleen met die helm op ben je verzekerd tijdens de wedstrijden die onder de knmv vallen.

Stelletje oplichters :r

Gelukkig krijg je wel 10% korting bij ze :)



















:+
 
Ik hoorde dat je een nieuwe helm moet kopen en wel bij de KNMV. Zit een extra KNMV keurmerk in de helm. Alleen met die helm op ben je verzekerd tijdens de wedstrijden die onder de knmv vallen.

Stelletje oplichters :r

Gelukkig krijg je wel 10% korting bij ze :)



















:+

Ik zit echt niet op die verzekering te wachten, keren 3 knikkers uit als er wat gebeurt. Verzekeringen regel ik bij een verzekeringsboer, net zoals ik groente bij de groenteboer koop ;) Laat de KNMV maar regelen dat de rest fatsoenlijk voor elkaar komt...
 
Dat de KNMV eisen stelt is 1 ding; Dat er vervolgens geen duidelijke, recente en goede info op knmv.nl staat wat betreft helmen vind ik echt slecht..
 
Vanaf volgend jaar zijn alle deelnemers verplicht om benzine te kopen bij KNMV.
Deze voldoet aan de emissie-eisen volgens het Kyoto-KNMV verdrag.

De literprijs zal sterk afhankelijk zijn van de inkomsten welke de breedtesport moet opleveren. (iets van 1.35 euro p/l)




:+
 
Vanaf volgend jaar zijn alle deelnemers verplicht om benzine te kopen bij KNMV.
Deze voldoet aan de emissie-eisen volgens het Kyoto-KNMV verdrag.

De literprijs zal sterk afhankelijk zijn van de inkomsten welke de breedtesport moet opleveren. (iets van 1.35 euro p/l)




:+


HiHi


Jongens laat die KNMV barsten, ze flikken je waar je bij staat.
 
Vanaf volgend jaar zijn alle deelnemers verplicht om benzine te kopen bij KNMV.
Deze voldoet aan de emissie-eisen volgens het Kyoto-KNMV verdrag.

De literprijs zal sterk afhankelijk zijn van de inkomsten welke de breedtesport moet opleveren. (iets van 1.35 euro p/l)




:+

Grapje neem ik aan :z
 
Vanaf volgend jaar zijn alle deelnemers verplicht om benzine te kopen bij KNMV.
Deze voldoet aan de emissie-eisen volgens het Kyoto-KNMV verdrag.

De literprijs zal sterk afhankelijk zijn van de inkomsten welke de breedtesport moet opleveren. (iets van 1.35 euro p/l)




:+
Zelfde verhaal voor de banden. Omdat de knmv er zeker van wil zijn dat alleen de toegestane banden worden gebruikt moeten deze bij hun worden afgenomen. Aan de wang van de band komt dan voor de controle het knmv logo te staan.

Er gaat echt heel veel veranderen binnen de nederlandse motorsport. dit om de motorsport aantrekkelijker te maken :+
 
Zelfde verhaal voor de banden. Omdat de knmv er zeker van wil zijn dat alleen de toegestane banden worden gebruikt moeten deze bij hun worden afgenomen. Aan de wang van de band komt dan voor de controle het knmv logo te staan.

Er gaat echt heel veel veranderen binnen de nederlandse motorsport. dit om de motorsport aantrekkelijker te maken :+



En uit betrouwbare bron gehoord , over 2 jaar moet elke coureur een KNMV logo tatoeage op zn kont hebben , anders mag ie niet deelnemen aan de oo zo belangrijke cup wedstrijden











:+
 
Waar haalt iedereen die wijsheid vandaan ?

Mocht dit werkelijk zo zijn, stop dan met kankeren hier, ga donderdag naar de KNMV vergadering in Papendal en zet daar de boel op stelten......
Ik ga er iig wel heen.
 
Waar haalt iedereen die wijsheid vandaan ?

Mocht dit werkelijk zo zijn, stop dan met kankeren hier, ga donderdag naar de KNMV vergadering in Papendal en zet daar de boel op stelten......
Ik ga er iig wel heen.

is dat voor iedereen toegankelijk?
dat staat er niet bij en wat wordt daar zoal besproken? of is het een monoloog van de kant van de KNMV..
 
Laatst bewerkt:
is dat voor iedereen toegankelijk?
dat staat er niet bij en wat wordt daar zoal besproken? of is het een monoloog van de kant van de KNMV..
Yep is voor ieder lid toegankelijk. Het is een vergadering over de ontwikkelingen in de CUP/ONK, waarbij iedereen de kans krijgt e.e.a. in te brengen.
 
Waar haalt iedereen die wijsheid vandaan ?

Mocht dit werkelijk zo zijn, stop dan met kankeren hier, ga donderdag naar de KNMV vergadering in Papendal en zet daar de boel op stelten......
Ik ga er iig wel heen.

Volgens mij moet je een "lid" zijn om lid te zijn van de KNMV,.... :X

Das niet leuk zeggen, ik denk dat je gelijk heb Hans, maar voor mij zijn de belangen niet zo groot, dat is me de moeite niet waard. Een vereniging als de KNMV zou haar leden eens moeten informeren over de plannen die ze willen bewerkstelligen. Ze douwen nu iedereen alles door de strot. Daar gaat deze jongen geen moeite meer voor doen. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan