Keuring ondergaan bij verlengen Rijbewijs

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Zinloos, ach, tis toch altijd handig om wat tips te krijgen! Zoveel feedback krijg je doorgaans niet.

Alleen dat bedrag :N , tis gewoon weer om droevig van te worden -O-

Alles wordt al duurder en de overheid................

Die naait je nog een 1.000.000 keer zo hard, financiele tegemoetkoming hebben ze in veel zaken nog nooit van gehoord, altijd eerst rente op de staatsschuld aflossen voor alle mislukte JSF-projecten, etc. Een mentaliteit om van te kotsen :r :r
 
Opstellen boven de magneetlus zou zo'n tip kunnen zijn.
Van de week een mevrouw voor ons met d'r auto en het verkeerslicht bleef maar rood.
Hoe rotondes te berijden, 3 bestuurders bij 1 gelijkwaardig kruispunt, richtingaanwijzer voorspellend gebruiken, de levenslange gewoonte volharden van het met 70 km/u invoegen snelweg, etc., etc.

Dat schijnheilig rijden is misplaatste kritiek; daar gaat het niet om; het is idd. enigszins zinloos om daar naar te kijken. Veel mensen denken stellig goed te rijden, terwijl er voldoende onveilig aan is. Rijbewijsbezitters zijn echter zeer gesteld op hun verworven vrijheid en rijstijl-advies is niet stoer zoals een slipcursus.
Je zal dit soort feedback wel charmant en gemotiveerd moeten brengen.
http://www.permanenteverkeerseducatie.nl
 
Laatst bewerkt:
Dat schijnheilig rijden is misplaatste kritiek; daar gaat het niet om; het is idd. enigszins zinloos om daar naar te kijken. Veel mensen denken stellig goed te rijden, terwijl er voldoende onveilig aan is. Rijbewijsbezitters zijn echter zeer gesteld op hun verworven vrijheid en rijstijl-advies is niet stoer zoals een slipcursus.
Je zal dit soort feedback wel charmant en gemotiveerd moeten brengen.
http://www.permanenteverkeerseducatie.nl

Iets met een spijker en een kop. Helemaal mee eens dus! Wat mij betreft is een exame m misschien ietwat overbodig maar een verplichte rijvaardigheidstraining zou ik erg goed vinden.
 
En hoe kom je aan die wijsheid?
Mijn vrouw is ook immigrant en die kon welliswaar haar internationale rijbewijs omruilen MAAR had daarvoor wel eerst examen moeten doen!!
Het zomaar inruilen van rijbewijzen is al een tijdje niet meer mogelijk; het enige voordeel van een buitenlands (internationaal) rijbewijs was dat je geen lessen hoefde te volgen.........

Staat verder los van de discussie over de herkeuring, maar is gewoon een ongegrond vooroordeel
De Nederlandse overheid heeft de afgelopen vijf jaar duizenden allochtonen ten onrechte een Nederlands rijbewijs verstrekt. De rijbewijzen werden verstrekt als identiteitsbewijzen, en niet om de allochtonen ook in een auto te laten rijden, schrijft Elsevier. Met een rijbewijs is het mogelijk uitkeringen, subsidies en leningen aan te vragen. Geert Wilders stelt Kamervragen.

bron site geert wilders.

hier doelde ik dus op ! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan