Keuring RDW

Wat keuren ze allemaal aan je motor, als deze bv. vanuit duitsland geimporteerd wordt.??

die van mij is voor twee weken terug al gekeurd en nog steeds geen papieren binnen, zitten die lui daar een beetje te slapen de hele dag....

is het mooi weer zit ik zonder motor :(

RDW kiss my
lmaa.gif
 
RDW bellen? Hij is toch door de keuring al heen? Dan hoef je alleen nog te wachten op je Nederlandse kentekendelen en je kentekenplaat.. die zou je nu een dezer dagen moeten ontvangen lijkt me.
 
hij is idd al door de keuring heen maar die gasten daar liggen te slapen volgens mij...

ik heb hem gekocht via een dealer die moet van meerdere motoren de papieren krijgen heb afgelopen vrijdag nog gebeld nog niets gehoord of gezien van het RDW.....
 
bedenk je maar dat dit de ambtelijke molen weer eens is waar je ergens in zit........... :z
 
Ik ben nu al bij de import van 3 fietsen betrokken/aanwezig geweest, 2 voor mijzelf en 1 voor Nognietingebruik. Het toesturen van de papieren, nadat het voertuig gekeurd is duurt ongeveer 2 tot 5 weken, of je moet een extra 250 gulden gelapt hebben, dan zou het 1 a 2 weken moeten duren.
 
Bij mij duurde het ongeveer 1 1/2 week.
Dat was in februari....
Nu worden er veel meer motors geimporteerd.
Dus kan in ergste geval 6 week duren.
Maar extra geld betalen heeft geen zin...
Ken iemand heeft dat ook gedaan en die heeft er alleen maar meer geouwehoer van gehad.
Alleen wachten is echt heel :r
Bij mij duurde 1 1/2 week al erg lang.
Je moet er wat voor over hebben.. scheelt je geld (en in dit geval: TIJD IS GELD ;) )
 
Dit maakt me dus helemaal niet blij om dit te horen (lezen).
Ik heb net een motor gekocht die dinsdag gekeurd wordt, ik kan dus ook verrekte lang gaan zitten wachten tot ik me kenteken heb ;(
 
Dolledries ik zag net in een ander topic dat jij jou motor ook bij Vink motor trading hebt gekocht ?

Dan baal ik helemaal daar is de mijne ook gekocht en ik wacht dus ook op dat kankergroene papiertje :( :( :( :(
 
Een maat van mij had hier ook last van.

Oplossing: ga zelf ff op bezoek en binnen 35 minuten sta je buiten met je nieuwe kentekenpapieren :P
 
Yammie hoe bedoel je ?
kun je zelf bij RDW langs om de papieren op te halen als de motor gekeurd is ?
mijn motor wordt nl morgen gekeurd dan wil ik best een dagje vrij nemen om de papieren zelf op te halen.
kan ik iig met me nieuwe motor spelen ;)
 
Een maat van mij had hier ook last van.

Oplossing: ga zelf ff op bezoek en binnen 35 minuten sta je buiten met je nieuwe kentekenpapieren :P


En dit werkt zeker!! Flink zeuren en moeilijk doen bij de balie, dan heb je zo je papieren. Op die manier had ik mn nieuwe kentekenbewijs ook binnen 20 minuten :)
 
En dit werkt zeker!! Flink zeuren en moeilijk doen bij de balie, dan heb je zo je papieren. Op die manier had ik mn nieuwe kentekenbewijs ook binnen 20 minuten :)
Zeuren hoeft niet eens. Het is policy. Opsturen duurt daar nu eenmaal lang. Als je ff op bezoek gaat is alles zo geregeld. Je moet er gewoon ff tijd voor vrijmaken, of ruim 3 weken wachten ;)
 
Ok tis dat er geen lampje icoontje is maar dat ga ik dus ZEKER proberen.
waar kan ik dan langs gaan en hoe zou ik dat moeten regelen met de verkopende motorzaak ?
ik neem aan dat ik als nog niet officieel eigenaar de papieren meekrijg ?
 
Ok tis dat er geen lampje icoontje is maar dat ga ik dus ZEKER proberen.
waar kan ik dan langs gaan en hoe zou ik dat moeten regelen met de verkopende motorzaak ?
ik neem aan dat ik als nog niet officieel eigenaar de papieren meekrijg ?
Als je idd nog niet de eigenaar bent krijg je de papieren niet mee nee.
Adres RDW: RDW
 
Hmmm maar waar de motor gekeurd wordt worden dus ook die papieren afgegeven ? of wordt dat keuren weer ergens anders gedaan. Want anders snap ik niet dat het kenteken uitgeven niet meteen gebeurt als de motor gekeurd wordt. Is alleen maar meer werk toch ?

ik neem morgen iig contact op met Vink motor trading over het hoe en wat we dit zsm gaan regelen.

waarom 2 of meer weken wachten als het ook dezelfde dag nog kan ? toch ?
 
hoi,

ik heb vrijdag nog gebeld met vink motor trading maar als hun nog niets hebben kunnen ze mij of jou ook niet helpen ..het probleem ligt dan ook niet bij hun maar bij het RDW..

en omdat wij zelf de keuring niet hebben aangevraagd kunnen wij dus ook niet de papieren in ontvangst nemen ..helaas

ps welke rf heb je gekocht harley ?

ps ik neem aan dat de motoren van vink in arnhem gekeurd worden, dat is dichtbij dus...

sander
 
Dolledries
ik heb de rode rf gekocht
staat nu nog op de site
hij stond toen ik er was als je binnen kwam aan de rechterkant bij het raam daarnaast stond een gs500e met volle kuip
http://www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/advertentie/framein/details.asp?Idnr=27677&KlantId=2130 (www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/advertentie/framein/details.asp?Idnr=27677&KlantId=2130)
suz-rf600-93-bikepics-26321.jpg
 
duurde bij mij ook 3 tot 4 weken, slapers daaro.
Maar ik heb ze maar niet teveel lastig gevallen, anfers stoppen ze je volgens mij zo weer onderop het stapeltje. nog ff volhouden, en dan :]
 
duurde bij mij ook 3 tot 4 weken, slapers daaro.
Maar ik heb ze maar niet teveel lastig gevallen, anfers stoppen ze je volgens mij zo weer onderop het stapeltje. nog ff volhouden, en dan :]
 
heb ze net ( half uurtje geleden aan de lijn gehad)

hij zou gisteren gekeurd worden door rdw maar ook gisteren door de TÜV ( wegens 25kw ) ik had er al niet zoveel vetrouwen in. en jawel hoor. demotor was gekeurd door de TÜV maar niet door de RDW. Daar wordt ie morgen gekeurd. En dan is het volgens Ruben die daar werkt 10 dagen wachten. heb gezegd dat ik hem de 28ste wil hebben wegens een lange toer rit die ik op de nieuwe wil maken ( en danheeft hij minder km's op de inruiler :) )
hij zou zijn best doen ( zei die )
dus ff afwachten.

bij het rdw je kenteken zelf ophalen ging volgens hem trouwens niet meer :( :( :(
 
die van mij is 7 mei al gekeurd door het rdw en het is nu al ondertussen 23 mei die van mij moest door de TUV terug gekeurd worden naar vol vermogen en daarna door het RDW gekeurd worden.. dat is nu dus 16 dagen geleden

dit is de mijne stond/staat vooraan bij de ingang

misc.php


dit is trouwens de tweede motor zal ff wat piccies zoeken van de eerste heb ik precies 3 maanden gehad
 
Laatst bewerkt:
RDW bellen? Hij is toch door de keuring al heen? Dan hoef je alleen nog te wachten op je Nederlandse kentekendelen en je kentekenplaat.. die zou je nu een dezer dagen moeten ontvangen lijkt me.

Kentekenplaat moet je zelf aanvragen bij een kentekenplaat-fabrikant. (zie de site van de RDW)
 
Vink motor trading krijgt de kentekenpapieren. zij gaan dan het kenteken laten maken en monteren hem. De dag dat hij de papieren binnen krijgt belt ie mij op en dan kan ik hem de dag erop ophalen.
hji is afgelopen dinsdag gekeurd door TÜV voor 25kw papieren en afgelopen donderdag door de RDW en nou dus nog 10 dagen wachten ( zeggen ze )
 
Terug
Bovenaan Onderaan