keuring

Het gaat om een keuring van een motor fiets en het heeft geen ruk te maken wat je rijd.
Het gaat hier om dat mijn motor zoals ie er nu bij staat niet door de Nederlandse RDW gekeurd dan wel goed gekeurd word, TE laag en hardtail met een 205 auto band.
Kan wel, moet ik 'm gaan verbouwen naar de Nederlandse keurings eisen, maar daar hoort tegenwoordig alles bij, foto's, bouwtekeningen waar alles op staat zoals balhoofd hoek wielbasis, grondspeleng wiel maat.
Dit om te voorkomen dat de pilotie je aanhoud met een 'eigen bouw kenteken" en geen idee had hoe dat er bij de keuring uit zag (omdat iedereen daar met een techniech goede fiets naar toe ging en goedgekeurd werd en thuis de santakraam er af roste en het spul naar eigen inzicht maakte zoals ze het zelf bedoeld hadden).
werd je aangehouden, konden ze je nix maken omdat er eigenbouw op het kenteken stond en nergens geen referentie hadden.
Nu dus wel, aan de hand van de parparassen die er bij de RDW liggen, ook bij ongevallen was het zo dat er nix te controleren viel nu dus wel en klopt het NIET, ben je niet voor de nederlansche wet goed gekeurd dus gewoon de lul.
Daarom wil ik met mijn motor naar Egeland, daar laten keuren (is nog veel eenvoudiger dan hier) en voer 'm dan hier in, maar dan geld er een andere keuring.
Alleen verlichting en reflectors en zo, that's it.
is voordeliger en je kan nog eens keer naar Engeland voor een paar leuke dagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan