keurmerk arai helm

SanRox

Die hard MF'er
14 jun 2007
395
0
Swalmen
zou iemand me kunnen vertellen of het keurmerk van een Nederlandse arai helm hetzelfde is als het keurmerk op een Engelse arai helm?

Ik weet dat de Americanen een dot keurmerk hebben, maar vroeg me af of de engelse ook iets anders hebben dan wij nederlanders?

Het prijsverschil tussen Nederland en Engeland is namelijk wel groot.
 
zou iemand me kunnen vertellen of het keurmerk van een Nederlandse arai helm hetzelfde is als het keurmerk op een Engelse arai helm?

Ik weet dat de Americanen een dot keurmerk hebben, maar vroeg me af of de engelse ook iets anders hebben dan wij nederlanders?

Het prijsverschil tussen Nederland en Engeland is namelijk wel groot.


Engeland is Europa dus ik gok dat ze gewoon ECE keurmerk hebben.
 
Van het wee wee wee geplukt :Y

Op het label is d.m.v. het E-nummer het land aangegeven waar de keuring plaatsvond:
E1 is Duitsland
E2 is Frankrijk
E3 is Italie
E4 is Nederland
E6 is België
E11 Groot Brittanië
De eerste twee cijfers van het lange nummer geven de certifcatie weer. In dit geval dus ECE 22/04.
 
Prijzen in NL met dank aan Ferry Brouwer. :')

Ach ja in NL is nagenoeg alles duurder dan elders, behalve de koffie. Het is aan de consument om goed te vergelijken. En internet heeft het er een stuk gemakkelijker op gemaakt.
 
Ach ja in NL is nagenoeg alles duurder dan elders, behalve de koffie. Het is aan de consument om goed te vergelijken. En internet heeft het er een stuk gemakkelijker op gemaakt.
Je hebt gelijk, feitelijk hebben we nu pas een open markt economie. _O-
 
Dit geldt natuurlijk ook voor Duitsland ik heb de arai helm uiteindelijk bij fc moto besteld
 
Dit verhaal klopt als een bus
Arai Phil Read replica bij Termaat ( goedkoopste in nederland) 519 euro
FC Moto ( Duitsland) 509,90 euro
hier komen verzendkosten bij
Bike Shop (Engeland) 369,99 pond = 419,80 euro
hier komen wel verzendkosten bij.

Dat is wel een groot verschil en maakt het zeker de moeite van bestellen in Engeland waard.

Groeten uit Rooi
 
En TS welke mooie Arai heb je beseld? Wij willen de foto's zien :Y
 
Ik heb me deze uitgekozen

RX7GP_hayden.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan