Keuze aanschaf nieuwe motor

Als ik zo je 2 voorkeuren zie, kan ik je aanraden eens op een 2002 of 2003 Fireblade proef te gaan rijden! Rijwiel gedeelte van een 600 met iet wat te veel vermogen...
 
Ik kom helemaal niet van een 25kw!

momenteel zxr-7 ingeschreven als 25kw zonder vermelding kw op papier.

Ie heeft iets van 125pk, maar weegt 170kg bruut gezegd

Dus lichter en meer pk's wil ik.

Een zxr 750 weegt droog 195 kg en heeft geen 125 pk. Sowieso behoorlijk kansloos om advies te vragen als het gaat om smaak en voorkeur. Aan je reacties te lezen heb je ook de ballen verstand van motoren. Geeft nix, maar ga dan eerst zelf op onderzoek uit alvorens weer zo'n topic te openen.

Aan dat filmpje van je te zien heb jij voorlopig nog meer als genoeg aan die zxr750, want die beheers je al niet voldoende.
 
Misschien is het ook handig om eens wat meer te lezen over wat vermogen in pk's doet en wat koppel doet!

Je kunt nog zo geilen op pk's maar zonder koppel heb je er weinig aan.
Persoonlijk heb ik liever een motor met veel koppel, die komt altijd lekker van zijn plaats af en kun je ook vanuit lage toeren goed doortrekken zonder persé terug te moeten schakelen.

Horsepower sells, but torque wins races!

Tot die tijd: koop gewoon wat je leuk lijkt, let niet teveel op vermogen en probeer eens een motor. :+
 
ik begrijp niet dat je aan andere moet vragen wat je voor motor moet kopen of wat zij ervan denken. koop toch wat jezelf wilt en wat je mooi vind, denk alleen wel na waar je, je motor voor wilt gaan gebruiken, dus als je alleen maar gaat toeren of voor woon werk verkeer (dus in weer en wind) of dat je snel weer van je rijbewijs af wilt(te hard rijden).en beslis lekker zelf wat je wilt

1 advies hou het glimmende deel boven

en veel rij plezier

i see youre point

maar waar bestaat dit forum dan voor?
 
misschien is het ook interessant om eens een offerte bij je verzekering aan te vragen. ik ben bang dat je die bij rialto aan zult moeten vragen.
 
Ik kom helemaal niet van een 25kw!

momenteel zxr-7 ingeschreven als 25kw zonder vermelding kw op papier.

Ie heeft iets van 125pk, maar weegt 170kg bruut gezegd

Dus lichter en meer pk's wil ik.

Lach me hier helemaal kapot om dat filmpje, knap hoor een auto inhalen...ik zou bij je volgende filmpje proberen om over de stoep in te halen. Dat is stoerder, en dan met een wheelie ervoorbij, dit wordt saai naar 4 minuten, en probeer in het vervolg ook nog wat steegjes met spelende kinderen uit, die zijn moeilijker te ontwijken en vormen een grotere uitdaging...

Daarbij, jij hebt al een flink gestripte versie van die zxr-750 of niet, naar mijn weten weegt die volgetankt toch echt ruim over de 200 kilo, zelfs een zx7-r weegt dat. En 125 pk? Een zx7-r heeft er ongeveer 100 op het achterwiel, een maat van me rijd daarop, dynojet en 102 op achterwiel, dus een oudere zxr-750...je moet nog veel leren jongen.
 
tering zo doorschakelen in de bocht! ;(

heb je trouwens wel is gehoord van zijstraten? putdeksels? kids? enz enz.
en zo als je zelf liet zien kan je nog lang geen motor rijden.

deze "kerel" is schaamranden kampioen!

rij ook wel 's veel te hard maar weet wel waar ik dat doe!

als je wil blijven rijden had ik een cb250 gekocht en die laten begrensen op 25 kmph.

weirdo

:N :N
 
Nou ik het filmpje heb gezien wil ik m'n vorige post even aanpassen...doe maar helemaal geen moeite om een ander te kopen want op deze rij je jezelf snel genoeg te pletter, om jou zal ik niet treuren maar ik hoop dat het dan een boom of vangrail is en niet een ander die toevallig op straat wil/moet zijn.

2 woorden voor zo'n persoon: Achterlijke Baggerlul :( |(
 
Filmpje gezien, ik hoop dat je of A: tot inkeer komt, B: je rijbewijs wordt ingevorderd of C en dat hoop ik niet maar lijkt me wel waarschijnlijk: je rijdt jezelf te pletter.

Ik denk dat ik wel weet wie jou 'voorbeelden' zijn...
 
Inderdaad errug jammer! :(

Grote kans dat
- er uiteindelijk iemand achterkomt dat ie een ex-schade motor heeft...
- willekeurige mensen getraumatiseerd raken van een spaghetti bolognese op de weg...
- een kind voortaan hinkelt omdat het nog maar één been heeft ipv spel...
- altijd de verkeerden doodgaan...

Vent, je hebt een plank voor je kop, wil je die andere 5 er nu ook nog bij? -O- |(
 
Wat een moraalridders opeens? :?

Ik ben verbaasd. O-)

})

Het filmpje stelt niet veel voor, dat kan ik ook wel. Ik had er toch meer van verwacht. -O-

_O-

@david1: ga voor die R1. Maar dan weer eens zo'n filmpje.

:]
 
Laatst bewerkt:
Pfffff...... weet je... ik zat vroeger erg te twijvellen of motorrijden wel iets voor me was, ik wou het echt super graag.... maar wou gewoon eerst de risico's van het motorrijden in me opnemen en het goed overwegen... als je nou eerder dit filmpje had gepost had ik kunnen inzien dat ik niet zo lomp ben als jij en ik gewoon mijn hoofd erbij moet houden en het hopelijk best goed komt...
 
Moet je er ook wel ff bij zeggen dat hij er dan ook ermee op het circuit moet rijden he B|
 
Euhm, dit soort topics vind ik sowieso beetje dom. Niemand kan een motor voor je uitzoeken. Je moet gewoon zelf wat ondernemen: proefritje, specs vergelijken, praten met eigenaars etc. Er zijn zo veel verschillende motoren dus je wordt niet echt serieus genomen als je vraagt welke is de beste. Dat moet je toch voor jezelf bepalen.

P.S.
Wat een malloot in dat filmpje! Echt een loser!
 
Terug
Bovenaan Onderaan